فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی با تاکید بر ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران در فرودگاه‌ها گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۲۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار صفر علی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان بوشهر، افزود: تمام افرادی که در فرودگاه به مسافران خدمت رسانی می‌کنند باید توجه داشته باشند که همیشه حق با مسافر است و با مهربانی و عطوفت با مسافران برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه در خدمت رسانی به مردم باید بیشترین تلاش را انجام دهیم، افزود: امام خمینی (ره) با آن اقتدارو جایگاهی که داشتند خود را خادم مردم می‌دانستند ،ما نیز باید برای رضای خدا خدمات شایسته‌ای را در فرودگاه‌ها ارائه دهیم.

سردار موسوی تصریح کرد: تمام کسانی که در فرودگاه کار می‌کنند، باید راحتی مردم را در نظر داشته باشند تا با همدلی بتوانیم قدمی در راه خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام دهیم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به اینکه در تمامی فرودگاه‌های دنیا یک نقشه راه با شعار« دقت، سرعت و سهولت »ترسیم کرده‌اند  افزود: این بهترین شعاری است که می‌توان در عمل و اجرا آن را نهادینه کرد.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ما مسؤولیت‌ها را یک وظیفه و امانت می‌دانیم بنابراین از فرماندهان   انتظار داریم که مردم‌داری پیشه کنند.

در ادامه نیز سردار فتح اله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این مطلب که فرمایش امام خامنه‌ای سینه به سینه در سرار گیتی طنین اندازه شده گفت: دولت آل سعود از اقدامات ایران اسلامی عصبانی است.

 سردار جمیری افزود: خباثت و بی‌تدبیری آل سعود حادثه منا را رقم زد.

سردار جمیری اظهار داشت: اگر آمریکا پای میز مذاکره می‌نشیند تا قدرت ایران را کنترل و مهار کند از  قدرت عمق بخشی خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد که این خود نشان از اقتدار ما در مذاکرات هسته‌ای است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و آسایش امروز ما ارمغان خون شهداست تاکید کرد:  اگر براساس اعتقادات دینی و ارزشهای اسلامی حرکت کنیم قطعاً پیروزی از آن ما است.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) نیز با بیان این که پیام نظام ما انگیزه دینی و اعتقادی است گفت: اساس کار این است که در ضمن این که آرامش و آسایش داریم تبلیغ مسائل معنوی را وظیفه خود می‌دانیم و در عمل به آن باید ثابت قدم بمانیم.

حجت الاسلام حسین دشتی افزود: چهره نظام ما فرودگاه های کشوری است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ احمد مهربان پور تقدیر و سلمان پور  به عنوان فرمانده یگان حفاظت فرودگاه استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها