خبرهای داغ:
مسئول نظام‌های بهره‌برداری استان قزوین از صدور مجوز تشكيل تعاوني توليد روستايي چرشده بخش رودبار الموت غربي توسط وزارت جهاد كشاورزي خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۹۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عليرضا طاهرخاني بيان كرد: براساس اعلام وزارت جهاد كشاورزي به منظور تحقق ماده يك قانون تعاوني نمودن توليد و يكپارچه شدن اراضي، شركت تعاوني توليد روستايي چرشده در بخش رودبار الموت غربي شهرستان قزوين مراحل قانوني تشكيل آن به اتمام رسيده است.

مسئول نظام‌های بهره‌برداری استان قزوین در ادامه افزود: اجازه فعاليت شركت هاي تعاوني توليد براساس اساسنامه صادر مي شود.

اين مسئول با اشاره به اينكه تعاوني توليد يك تشكل اقتصادي و فني است كه مجموعه اجزاءنظام به هم پيوسته هستند، اظهار كرد: زمين،آب، سرمايه، نيروي انساني و مديريت با هدف اصلي افزايش توليد از طريق به كار گيري روش هاي مختلف فني و علمي و تلاش براي ارتقاءدانش و مهارت و حفظ منافع فردي و اجتماعي آنها تشكيل مي شود.

طاهرخاني مراحل تشكيل تعاوني هاي توليد را ؛ آموزش كشاورزان در مناطق مستعد در خصوص فلسفه و اهداف و نحوه  عمل شركت هاي تعاوني توليد عنوان كرد.

وي با تاکید بر نقش محوری نظام های بهره برداری در بخش کشاورزی و با اشاره به شرایط فرهنگی قالب روستایی منطقه، گفت: شرکت تعاونی تولید به عنوان بهترین گزینه برای ساماندهی نظام بهره برداری است.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها