خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری :
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گسترش کمی و کیفی را از اهداف دانشگاه آزاد عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۷۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله علی رازینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی۵۶ درصد از ظرفیت تحصیلات تکمیلی را به خود اختصاص داده است، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تحصیلات تکمیلی نباید محدود به امکانات دولتی باشد بلکه بخش خصوصی نیز باید با برنامه‌ریزی صحیح در این حوزه ورود پیدا کند.

وی گسترش کمی و کیفی را از اهداف دانشگاه آزاد بیان کرد و یادآورشد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون کمک‌های زیادی به رشد و توسعه علمی و زیرساخت‌های اساسی کشور داشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به برگزاری هشتمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان اشاره و عنوان کرد: مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد که باعث بهبود وضعیت دانشگاه آزاد واحد همدان در آینده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی حدومرزی برای کسب دانش و علم‌آموزی تعیین نشده است، گفت: کسب علم و دانش‌اندوزی را نباید به یک حوزه خاص محدود کرد.

عضو هيئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در ادامه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان را ازنظر کمی و کیفی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون نوع نگاه به دانشگاه آزاد تغيير کرده است.

محمدعلی زلفی ‌گل در ادامه با تاکید براینکه دانشگاه ها باید در چارچوب قوانین و مقررات خود حرکت کنند، افزود: متاسفانه امروزه دانشگاه‌ها وارد کار يکديگر می شوند که این امر موجب بروز اخلال در سيستم آموزش عالی کشور شده است.

‌وی در ادامه با تاکید براینکه آموزش عالی باید روند مطلوبی را در مدیریت دانشگاه ها در پيش بگيرد، اظهارداشت: باید از ورود مراکز آموزشی عالی دولتی و خصوصی به حریم یکدیگر جلوگیری شود.

محمد علی زلفی گل گفت: اميدواریم با ورود استاندار همدان به هیئت امنای دانشگاه آزاد واحد همدان شاهد حضور این دانشگاه در عرصه های جديد علم و فناوری، شرکت‌ های دانش بنيان و پارک علم و فناوری که موجب توليد اشتغال و ثروت می شود باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات