مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا هیچ وقت با ما دوست نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۶۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بوشهر از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد در همایش بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار کرد: دینداری، هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری موجب رشد و سرزندگی جامعه است.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اگر کسی خود را به غفلت رده و هوشیار و زنده نباشد مصداق خسرالدنیا والاخره است، ادامه داد: حضرت علی(ع) در نامه‌ای به اهل مصر غفلت و عدم هوشیاری آنها را مورد سرزنش قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی در هوشیاری و بیداری به منصه ظهور می‌رسد، خاطرنشان کرد: در روایات و احادیث بسیاری غفلت و عدم بصیرت در راه دین مورد نهیب قرار گرفته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمن با ما درگیر جنگ، نزاع و توطئه است و می‌خواهد از این طریق ما را مغلوب کند، افزود: دشمنان در مقابل ما دائما در حال جنگ، نزاع و توطئه هستند و اگر ما می‌خواهیم با آنها به خوبی مقابله کنیم باید هوشیار باشیم.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه دشمن در حال برنامه‌ریزی توطئه‌های جدید علیه ماست، تصریح کرد: کسی که نمی‌خواهد بیدار باشد و خود را به خواب زده بداند که دشمن نفوذ خواهد کرد و به‌موقع ضربه وارد می‌کند.

وی به برخی از افراد هشدار داد و اضافه کرد: برخی افراد سعی نکنند با برخی حرکات قبح دشمنی با آمریکا شکسته شود، گفت: آمریکا هیچ وقت با ما دوست نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه نفوذ دشمن باید بسته شود، ادامه داد: برخی القاء می‌کنند دشمنی دشمن دیگر وجود ندارد در حالی که دشمنی دشمن هرگز کم نخواهد شد و در فرصت مناسب ضربه خود را خواهد زد.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه از دشمن فرج و رفع مشکلات حاصل نمی‌شود، افزود: دشمنان امکانات را به ما ارائه نمی‌دهند تا شاید بر ما سلطه پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه مبله جنگ دشمن بصیرت، آگاهی و دانستن خطوط دشمن‌های آنهاست، تصریح کرد: دوستان و دشمنان ما راه خود را مشخص کرده‌اند و با بصیرت، آگاهی و پیروی از ولایت همه آنها را می‌توان شناخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه آل‌سعود با بند پوسیده آمریکا خود را به چاه آویزان کرده، اضافه کرد: آل‌سعود سر در آخور آمریکا، انگلیس و صهیونیسم دارد و فکر می‌کند هنوز در عصر جاهلیت قرار دارند.

اعلمی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه آل‌سعود خود را از جاهلیت بیرون بکشند، گفت: آل‌سعود بدانند و خود می‌دانند که اشاره مقام معظم رهبری کافی است تا خشن‌ترین و سخت‌ترین برخوردها با دشمنان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات