خبرهای داغ:
مراسم تشییع هفت لاله سفید منا امروز در انبوهی از جمعیتی که اندوهگین و ماتم زده از غم حاجیان قربانی بی تدبیری آل سود بودند، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۶۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تشییع هفت پیکر حاجی جانباخته فاجعه منا امروز (13 مهر) با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر شهرستان بجنورد برگزار شد.

حاضران در این مراسم با فریادهای «لعن الله علی آل سعود» ضمن محکوم کردن بی تدبیری آل سعود و وقوع این فاجعه اندوهبار، خواهان برخورد جدی با مسببان این حادثه و پیگیری قاطع در تبیین علل و عوامل این جنایت که از سوی آل سعود بر ملت ایران تحمیل شد، شدند.

این مراسم با اقامه نماز میت توسط «حجت الاسلام یعقوبی» امام جمعه بجنورد بر پیکر حجاج پایان یافت و هفت لاله سفید منا جهت تدفین به شهرستان های خود منتقل شدند.

گفتنی است، غلامرضا طاهری فرزند حسین از  روستای چهاربید شهرستان بجنورد، فرامرز غلامی بز آباد فرزند غلامحسین از شیروان، محمد باقری فرزند محمد ابراهیم از اسفراین، حسین جعفری فرزند شکرالله از روستای اردغان اسفراین، حسین قلی زاده فرزند جعفر قلی از روستای شیرین دره شهرستان مانه و سملقان، محمد ابراهیم باقری فرزند بابا محمد از اسفراین و سلمان اسدی فرزند اسدالله از شوقان،  هفت حاجی جانباخته ای بودند که امروز تشییع شدند.

در حج تمتع امسال، در حادثه غمبار منا، 465 زائر ایرانی جان باختند که از این میان 15 زائر از خراسان شمالی بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها