نشست هیئت عاشقان ولایت ناحیه ثارالله یزد عصر دیروز باحضور مسئولین و جمع کثیری از بسیجیان و ایثارگران حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه در دفترحجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی مدرسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۴۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام مدرسی در این دیدار با عرض خیرمقدم به بسیجیان و تبریک ایام عید ولایت امیرالمومنین علی(ع) که با هزن و اندوه فراوان در مجموعه جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی همراه شد و عرض تسلیت جانباختگان مظلوم فاجعه مکه و منا به تشریح واقعه غدیرخم پرداخت.

وی گفت: غدیریک جریان استثنایی تاریخی است و از تعبیری صحیح حاصل 23سال رسالت پیغمبر وابسته به آن  است یعنی اگر غدیر نباشد رسالت پیغمبر ابتر است و این یکی از جلوه های غدیر و مقاصد مهم غدیر است و مسئولیت ما پذیرش ولایت و اطاعت از آن برزگوار است.

وی تصریح کرد: حفظ دائمی اسلام وابسته به جریان غدیر است و ما باید به وحی متکی باشیم و خط و مشی ما خط و یاد محمد وآل محمد است و غدیر خط و مشی آینده اسلام را تعیین و ترسیم می کند.

حجت الاسلام مدرسی در ادامه راه و روش امام(ره) را در بر خورد با کفار صریح ارزیابی کرد و گفت: مقام معظم رهبری همین روش را اجرا می کند و ما نباید با هر کسی نشست و برخواست کنیم و دست بدهیم.

 مدرسی تاکیدکرد مقام معظم رهبری با صراحت زبان سخن می گوید و هیج مشکلی هم بوجود نمی آید و همین صراحت زبان مشکلات اخیر را حل کرد.

وی پشتوانه مردمی و بسیجیان را باعث  صلابت و باقاطعیت سخن گفتن مقام معظم رهبری در برابر دشمنان دانست.  

در پایان این مراسم با حضورحجت الاسلام کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد و حجت الاسلام مدرسی به 7نفر از برترین مسابقات قرآنی حوزه یک مقاومت بسیج کوثر هدایایی اهدا گردید.

 

ارسال نظرات