خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر ایور به منسبت فاجعه منا بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۳۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

"من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله"

سرزمین وحی میقات جان های از خود رسته و به خدا پیوسته بار دیگر خون بار شد و جمعی از ضیوف الرحمان بازگشته از رمی شیطان لبیک نهایی را در پاسخ به دعوت حق سر داده، پیچیده در پوشش احرام به سوی پروردگار پرکشیدند. این فاجعه عظیم را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مسلمانانی که در هر گوشه از کره خاکی با دیدن قربانگاه منا اندوهگین شدند تسلیت می گوییم.

در قربانی شدن حجاج بیت الله آن ها که عنوان خادمین حرمین را بر خود نهاده اند مسئول اصلی هستندو باید پاسخگوی بی تدبیری و اقداماتی که جهان اسلام را عزادار کرد باشند. گر چه آشکار است دولتی که تحت فرمان استکبار جهانی دست به خون مردم بی گناه یمن، بحرین،سوریه و عراق آلوده ساخته است و در سابقه خود قتل عام حجاج را در مراسم برائت ازمشرکین دارد، برای از دست رفتن جان انسان ها و شکسته شدن حرمت حریم امن الهی اهمیتی قائل نیست، دنیای اسلام و در رأس آن ایران اسلامی حج خونبار امسال را به فراموشی نمی سپارد و خواستار مجازات عاملان حادثه مسجدالحرام و سرزمین منا است.

ما اعضای حلقه شجره طیبه صالحین شهید قاضی زاده شهر ایور ضمن بیان همدردی با خانواده های داغداراز دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم پیگیری واقعه را تا تعیین جزئیات ومحکومیت عاملان آن ادامه دهد.

والسلام

"حلقه شجره طیبه صالحین شهید قاضی زاده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر ایور"

ارسال نظرات
پر بیننده ها