خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین (ع)همدان:

حکام آل‌سعود مبانی اعتقادی مسلمانان را به بازیچه گرفته‌اند

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: حکام آل‌سعود بالاتر از قتل و غارت مسلمانان، با شبهه‌افکنی مبانی اعتقادی مسلمانان را به بازیچه گرفته‌اند که خطرناک‌تر از حمله نظامی و کشتار جمعی است.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۲۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند با تسلیت فاجعه منا و جان باختن چند صد نفر از حجاج ایرانی در این حادثه اظهار داشت: اکثر کشورهای مسلمان حکام آل‌سعود را به علت بی‌تدبیری و عدم تأمین امنیت حجاج بیت‌الله‌ الحرام محکوم کرده‌اند.

وی افزود: حکام آل‌سعود باید به خاطر این سهل انگاری و بی تدبیری مورد مواخذه قرار گیرند و نسبت به این فاجعه هولناک در برابرمسلمانان دنیا پاسخگو باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع)همدان تصریح کرد: حکام آل‌سعود با تکرار حماقت‌های گذشته، به دنیا ثابت کرد که صلاحیت و لیاقت اداره مناسک حج را ندارد.

وی ادامه داد: علمای کشورهای اسلامی باید تدبیری بیندیشند که اداره امور حج را از حکام آل‌سعود بگیرند و به کشورهای ذیصلاح مسلمان واگذار کنند.

رضوی‌راد تصریح کرد: حکام آل‌سعود بالاتر از خونریزی و قتل و غارت مسلمانان، مبانی اعتقادی مردم مسلمان را نیز به بازیچه گرفته‌اند و با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در اعتقادات مسلمانان شبهه ایجاد می‌کنند که به مراتب خطرناک‌تر از حمله نظامی و کشتار جمعی مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین ممالک اسلامی و علمای بزرگ اسلامی باید مراقب باشند و غفلت نکنند و با این هجمه وسیع آل سعود علیه اعتقادات مسلمانان مقابله و مبارزه کنند.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) در مورد آل سعود که فرمودند«اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم»، بیان کرد: ما نباید هیچ‌گاه این جمله را فر اموش کنیم و همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار