خبرهای داغ:
دبیر ستاد احیای امربه معروف همدان تأکید کرد
دبیرستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر با بیان اینکه یکی از معروفات سیاسی زنده نگهداشتن رخدادهای سیاسی است، گفت: حماسه 30 مهر به عنوان جرقه وقوع انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۱۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجواد بیات امروز در ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر اظهار داشت: حماسه 30 مهر به قدری دارای اهمیت بوده که امام راحل از پاریس برای وقوع این حماسه پیام فرستادند.

وی تاکید کرد: حماسه 30 مهر با کمترین خسارت بیشترین ضربه را به رژیم شاهنشاهی زد که این مسئله جرقه‌ای برای وقوع انقلاب بود.

دبیرستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر همدان از خیابان شهدا به عنوان یکی از پرخاطره‌ترین خیابان‌های همدان در ایام انقلاب یاد کرد و افزود: انتخاب خیابان شهدا برای تجمع و راهپیمایی مردم در روز 30 مهر می‌تواند به عنوان بهترین گزینه باشد.

وی با اشاره به این‌که مراسم حماسه 30 مهر همدان برگزار می‌شود گفت: یکی از معروفات سیاسی زنده نگهداشتن رخدادهای سیاسی است و حماسه 30 مهر به عنوان جرقه وقوع انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان نیز در این مراسم گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان دبیرخانه برگزاری مراسم حماسه 30 مهر اقدامات زیادی را در دست اجرا دارد و انتظاراتی از ادارات برای برگزاری مراسم دارد.

مجتبی عباسی افزود: دعوت از 157 خانواده شهید انقلاب اسلامی در مراسم 30 مهر، تبیین واقعه سی‌ام مهر‌ماه در حلقه‌های صالحین، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی در تجلیل از شهدا و حماسه 30 مهر در یکی از دبیرستان‌های فعال در واقعه 30مهرتوسط بسیج دانش آموزی برخی از برنامه‌های تجلیل این روز است.

وی به برخی دیگر از برنامه‌ها اشاره و تاکید کرد: تبیین واقعه 30 مهر به عنوان بزرگترین معروف و نهی از منکر در مبارزات مردم همدان، برگزاری نمایشگاه‌های استکبار ستیزی در مدارس با همکاری تشکل‌های دانش آموزی از 30 مهرتا 13آبان، حمایت و همکاری لازم جهت برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس نیز از دیگر مراسم است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان تصریح کرد: قرائت متن روایتگری حماسه 30 مهر در صبحگاه روز چهارشنبه 29 مهر در کلیه مدارس متوسطه شهر همدان، تهیه ویژه برنامه تولیدی تلویزیونی از همایش 30 مهر، تهیه و پخش خبر از واقعه 30 مهر در شبکه‌های تلویزیونی استانی و شبکه‌های سراسری نیز از دیگر مراسمات مربوط به این واقعه مهم است.

وی افزود: دعوت از شاهدان و مسئولان امر جهت تشریح این قیام در برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی، اختصاص سخنرانی پیش از خطبه‌ها به موضوع 30مهر در نمازجمعه، برگزاری نمایشگاه جهان بدون صهیونیست و نام گذاری یکی از میادین و خیابان‌ها به نام 30 مهر نیز در این‌باره برگزار می‌شود.

عباسی تاکید کرد: تقدیر و تشکر از مطبوعات و خبرنگاران همه خبرگزاری‌های فعال در بزرگداشت حماسه 30 مهر در شورای فرهنگ عمومی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالروز قیام 30 مهر، برگزاری نمایشگاه عکس در حاشیه مراسم با موضوع 30 مهر و انقلاب اسلامی در همدان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات