اکنون بسیاری از بانک‌های کشور حاضر نیستند به بنگاه‌هایی تولیدی که می‌توانند باعث اشتغالزایی قابل توجهی در کشور شوند،کمک کنند
کد خبر: ۸۵۷۷۳۷۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدناصر موسوی لارگانی درمورد وضعیت بانک‌ها و حمایت از تولید، گفت: براساس قانون رفع موانع تولید که درمجلس شورای اسلامی تصویب شد،بانک‌ها باید بنگاه‌داری را رها کنند.

 
بانک‌ها به رسالت بانکداری بپردازند نه بنگاه‌داری

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک‌ها باید به رسالت بانکداری بپردازند نه بنگاه‌داری، اظهارداشت: اکنون بسیاری از بانک‌های کشور با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ،حاضر نیستند به بنگاه‌هایی تولیدی که می‌توانند باعث اشتغالزایی قابل توجهی در کشور شوند،کمک کنند.

 
نظام بانکی کشور باید سرمایه درگردش مورد نیاز بنگاه‌های تولید را تامین کند

وی ادامه داد: با افزایش تولید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی،کشور می‌تواند از وابستگی به نفت و واردات نجات یابد، که متاسفانه بانک‌ها دراین خصوص هیچگونه همکاری نمی‌کنند و اگر در برنامه‌های خود تجدید نظر نکنند،نام بانک‌های خاطی و بانک‌هایی که حاضر به کمک به تولید ملی نیستند را رسما به ملت ایران معرفی خواهیم کرد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نظام بانکی کشورباید سرمایه درگردش مورد نیاز بنگاه‌های تولید را تامین کند،اظهارداشت: اکنون یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور بیکاری جوانان است که بانک‌ها به هیچ وجه به فکر اشتغال جوانان کشور نیستند و کمکی هم به حل آن نمی‌کنند.

ارسال نظرات