رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: بسیج به توسعه ورزش دانش آموزی کمک می کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۶۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاري بسيج،سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج درباره امضای تفاهم نامه با وازرت آموزش و پرورش گفت: امسال با توجه به اینکه سال انسجام و همدلی از سوی رهبری نام‌گذاری شده است قطعا ما باید با عقد چنین تفاهم‌نامه‌هایی بتوانیم با ایجاد همکاری و هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در ورزش دانش‌آموزی، مسئولیت‌های خود را به نحو احسن عملیاتی کنیم. اگر همه کمک کنند، بدون شک این انسجام و همدلی به شکل خوبی صورت خواهد گرفت و ما قادر خواهیم بود از تمام ظرفیت‌های موجود در ورزش دانش‌آموزی و همچنین بسیج ورزش کشور به خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم در زمینه توسعه ورزش همگانی گام‌های موثری برداریم، بدون شک در ورزش قهرمانی جایگاه خوبی در میادین بین‌المللی و جهانی خواهیم داشت. امروز ما شاهد این هستیم که در بحث استعدادیابی، بسیج عملکرد قابل توجهی داشته و خروجی این استعدادها را در آینده در مسابقه‌های بین‌المللی و جهانی شاهد خواهید بود.

یزدانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 سال است که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است و در این زمینه همواره مقام معظم رهبری تاکید بسزایی بر توسعه ورزش همگانی داشته است. امیدوارم این تفاهم‌نامه بتواند عامل موثری شود تا ما بتوانیم همکاری خوبی را با ورزش دانش‌آموزی آغاز کنیم و موجب اشتغالزایی 33 هزار مربی که در آموزش و پرورش وجود دارند، شویم.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در دنیا رتبه خوبی از نظر توسعه ورزش همگانی نداریم و هنوز نتوانسته‌ایم به جایگاهی که باید در ورزش همگانی دست پیدا کنیم، برسیم. امیدوارم در آینده بتوانیم با همکاری نزدیکی که با وزارت آموزش و پرورش خواهیم داشت، جایگاه بهتری را برای توسعه ورزش همگانی داشته باشیم که بدون شک با تقویت ورزش همگانی در زمینه بعد قهرمانی نیز ما شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی از سوی ورزش دانش‌آموزی خواهیم بود. البته این تفاهم‌نامه زمانی تاثیرگذار خواهد بود که جنبه تشریفاتی نداشته باشد و هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

ارسال نظرات