خبرهای داغ:
گرفتن حق حاجیان مسلمان که بدون هیچ تقصیر و گناهی در سرزمین امن الهی بر آنان ظلم و بی حرمتی شده؛ خواسته بر حق مسلمانان است.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۵۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امروز ملت مسلمان ایران و مسلمانان در اقصی نقاط جهان به طور واحد بی لیاقتی و بی عرضگی آل سعود را در برگزاری مراسم حج فریاد می زنیم.

آل سعود خائن تنها بازیچه ای است که اختیار اداره امورات داخلی خود را هم بدون اجازه آمریکا ندارد.

خواسته مسلمانان گرفتن حق حاجیان مسلمان که بدون هیچ تقصیر و گناهی در حال عبادت در سرزمین امن الهی بر آنان ظلم و بی حرمتی شد.

زهرا مرادی از شهروندان بیرجندی در مراسم تشییع پیکر قربانیان فاجعه منا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: به نظر من این سری مسائل دسیسه های کسانی است که از پشت پرده می خواهند مسلمانان را به نحوی آزار و اذیت کنند.

وی ادامه داد: کفار مستکبر می خواهند ریشه اسلام نباشد امروز به خصوص در کشور عربستان سعودی نفوذ کرده اند که به نظر من تمام این مشکلات و کشته شدن حاجیان در سرزمین منا از دشمنان قسم خورده اسلام سرچشمه می گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه حجاجی که باید مورد اکرام قرار می گرفتند و پذیرایی می شدند این گونه از طرف دولت عربستان مورد ظلم قرارگرفتند بیان کرد: باید تمامی کشورهای مسلمان با مشارکت هم این بی لیاقتی بزرگ را بررسی و آینده حج را مدیریت کنند.

علی موسوی از شهروندان بیرجندی نیز درحاشیه مراسم تشییع قربانیان فاجعه منا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: این حاجیان برگزیدگان خدا بودند چراکه این طورد مظلوم در سرزمین امن خدا مورد ظلم آل سعود قرار گرفتند.

وی با اشاره به جنایات آل سعود عنوان کرد: هر ساله مراسم‌ بزرگی در گوشه و کنار دنیا برگزار می‌شود؛ ولی هیچ‌گاه شاهد از بین رفتن مردم با این شکل نبوده‌ایم.

موسوی ادامه داد: این گلایه را باید همه ما صرف نظر از هر مذهب و نژادی که هستیم داشته باشیم که دولت عربستان در پذیرایی و رسیدگی به مهمانان خانه سهل انگاری کردند و باید در مدیریت و پذیرایی از زائران خانه خدا تجدید نظر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها