سردار حسینی گفت: یادمان های شهدا هر کدام مکان های آموزشی است که پیام های آرامش و امنیت کنونی را به مردم ابلاغ می کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۵۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم راهیان نور دانش آموزی در مدرسه پسرانه استعداد های درخشان شهید بهشتی شهر ایلام اظهار کرد: آغاز راهیان نور از بهترین مدارس استان صورت می گیرد و طبق برنامه ی ابلاغی امسال 11 هزار و 419 نفر دانش آموز باید به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

وی، با اشاره به اینکه اعداد و ارقام اهمیتی برای چنین حرکت عظیم فرهنگی ندارد عنوان کرد: باید کاروان راهیان نور به بهترین نحو در طول دو روز از یادمان ها دیدن و مورد بررسی قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: امسال همزمان همه ی اردو های راهیان نور در سراسر کشور آغاز و از مکان های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب غربی دیدن خواهند کرد.

سردار سید صادق حسینی گفت: یادمان های شهدا هر کدام مکان های آموزشی است که پیام های آرامش و امنیت کنونی را به مردم ابلاغ می کند.

وی در ادامه افزود: در قرآن کریم آمده است که جنود رحمان همیشه در مقابل جنود شیطان است و امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند است و شما همانند شهیدان دانش آموز دفاع مقدس باید جهاد و مبارزه با نفس، استکبار و آمریکا در یادمان ها یاد بگیرید.

سردار حسینی در آخر اذعان کرد: با رشادت های که برادران شما در جنگ به یادگار گذاشتند آشنا شوید که امروز برتری قدرت ایران در خاورمیانه حاصل رشادت مردی های آن بزرگ مردان دفاع مقدس بود.


ارسال نظرات