100 اثر برگزیده مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش در محل مجلس شورای اسلامی در معرض دید نمایندگان مردم و مقامات کشوری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۶۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، 100 اثر برگزیده مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش که پیش از این در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و بین المللی در منظر مردم کشورمان و نیز مردم جهان قرار گرفته بود و بازتاب‌هایی جهانی و از جمله خشم رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت از روز گذشته یکشنبه 12 مهر 1394 در محل مجلس شورای اسلامی در معرض دید نمایندگان مردم و نیز مقامات کشوری و کارکنان مجلس قرار گرفت.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان مختلفی از 43 کشور جهان و از جمله ایران تا 16 مهرماه در محل مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد که چهره کریه گروهک تروریستی داعش و حامیان آن‌ها را به تصویر کشیده است.

در جریان برگزاری مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش که به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس برگزار گردید، 1072 اثر از هنرمندان 43 کشور دنیا به دبیرخانه ارسال شد که از این میان 202 نفر از شرکت کنندگان ایرانی و سپس اندونزی با 22 هنرمند، برزیل با 17 هنرمند، چین با 15 هنرمند و ترکیه هم با 15 هنرمند بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشتند.

ارسال نظرات