جانشین فرمانده سپاه گناوه خبر داد

اعزام 450 دانش‌آموز از شهرستان گناوه به راهیان نور دریایی

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گناوه از اعزام 450 دانش‌آموز این شهرستان به راهیان نور دریایی به جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۱۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، عابدین عباسی عصر امرزو در مراسم بدرقه اعزام دانش‌آموزان شهر گناوه به راهیان نور دریایی به خارگ، گفت: به منظور آشنایی دانش‌آموزان و ‌آینده‌سازان میهناسلامی با فرهنگ ایثار و مقاومت نیز اقدام به برگزاری این کار شده است.

عباسی افزود: مردم جزیره مقاوم خارگ در طول هشت سال دفاع مقدس نیز به طور مداوم زیر شدیدترین حملات موشکی و هوایی دشمن بوده‌اند.

وی افزود: به برکت روحیه ایثار و فداکاری و توکل به ذات اقدس الهی، مردم ساکن جزیره خارگ در طول هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و صبر و ایستادگی خود در مقابل تهاجمات گسترده دشمن بعثی ایستادگی نمودند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان اعزامی نیز با حضور در جزیره خارگ از مناطقی که درطول هشت سال دفاع مقدس توسط رژیم بعثی عراق بمباران شده است بازدید کرده و از نزدیک با روحیه ایثار و فداکاری ساکنان جزیره خارک در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

عباسی خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از راویان و فرماندهان جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس که در جزیره خارگ و دریا حضور داشته‌اند نحوه و چگونگی حملات و ایستادگی و مقاومت هم مهنان ساکن جزیره خارگ در طول هشت سال دفاع مقدس تشریح خواهد شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گناوه گفت: امروز و در قالب یک کاروان 450 دانش‌آموز از شهرستان گناوه به راهیان نور دریایی به جزیره خارگ اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات