مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد

آل‌سعود حلقه به‌گوش اوامر صهیونیسم نباشد/ مداحان واقعیات عاشورا را به خوبی تبیین کنند

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: آل‌سعود باید از این رفتارهای جاهلانه و حیوانی دوری کرده و در اجرای اوامر صهیونیست حلقه بگوش نباشد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۱۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی پولاد امشب در کارگاه آموزشی مداحان استان بوشهر ضمن تسلیت به شهادت رسیدن تعدادی از حجاج در منا، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های تخریبی گسترده دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) جامعه مداحی کشور باید در هیئات مذهبی و مجالس عزاداری و جشن دیدی واقع‌گرایانه داشته باشند.

پولاد با تاکید بر خدمت جامعه مداحان، افزود: عاشورا نماد عزت، افتخار، ایستادگی، آزادگی، ایثار، از خودگذشتگی، شرف و مکتبی ارزشی و الهی برای تمام مسلمانان جهان در جهت حرکت سریع در مسیر تعالی اخروی در پیشگاه خداوند متعال است.

وی با تاکید بر اینکه مداحان باید واقعیت‌های وقایع پیش آمده در اسلام و خصوصا عاشورا به خوبی تبیین کنند، ادامه داد: اشعار در مدح عزای ائمه اطهار(ع) و امام حسین(ع) باید برگرفته از واقعیت‌ها از دل کتب اصلی و روایات ائمه اطهار(ع) برای تأثیرگذاری عمیق معنوی بروی مخاطبان باشد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه داعش و دولت آل‌سعود همانند رژیم صهیونیستی دست به کشتار ملت‌های بی‌گناه می‌زنند، گفت: حکومت آل‌سعود باید مسئولیت فاجعه منا را پذیرفته و از سوی دیگر باید برخورد قاطع با این دولت کرد.

پولاد با تاکید بر اینکه آل سعود هنور رفتارهای دوره جاهلیت دارد و آن را ادامه می‌دهد، تاکید کرد: آل سعود باید از این رفتارهای جاهلانه و حیوانی دوری کرده و در اجرای اوامر صهیونیست حلقه بگوش نباشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات