خبرهای داغ:

"انتقال پایدار" با تثبیت امنیت خطوط لوله‌ در مرتفع‌ترین نقاط منطقه شمالشرق

در مرتفع‌ترین نقاط منطقه شمالشرق به منظور تثبیت امنیت "انتقال پایدار فرآورده‌های مختلف نفتی"، اندازه‌گیری و ضخامت‌سنجی جدار کلیه لوله‌هایی که از نظر ظاهری سالم ولی امکان خوردگی داخلی وجود داشت، انجام ‌شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۰۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

رییس واحد تعمیرات خط این منطقه شمالشرق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در این رابطه گفت: حفاری و ضخامت سنجی مرتفع‌ترین نقاط این مناطق به منظور اطمینان از پر بودن خط و عدم وجود خوردگی داخلی، توسط همکاران ما، انجام شد.

مهندس محمدمهدی جامعی تصریح کرد: در منطقه شمالشرق خطوط 10 اینچ شاهرود- علی‌آباد و 8 اینچ امام تقی -تربت حیدریه از جمله خطوط لوله‌ای هستند که به این منظور، ضخامت‌سنجی شده‌اند.

جامعی با اشاره به اینکه بیشترین ارتفاع به لحاظ پروفیل خط متعلق به خط شاهرود-علی‌آباد است؛ ادامه داد: همکاران ما ضخامت جدار لوله‌ها را در جهت‌های مختلف و وضعیت سطوح خارجی را مورد بازرسی قرار داده و برگ گزارش بازرسی (Inspection Data Sheet) را تهیه می‌کنند.

شایان ذکر است : خط لوله 10 اينچ حمل فرآورده‌های نفتی شاهرود-علي‌آباد از ارتفاعات جنگل زیبای ابر و خط لوله 8 اینچ امام تقی –تربت حیدریه از میان ارتفاعات بلند و دره‌های مزین شده به گل‌های بنفش زعفران و دشت‌های حاصلخیز جلگه رخ، در شمال شهر تربت حیدریه می‌گذرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها