با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کردستان:

اولین گروه از دانش آموزان سنندجی عازم یادمان های دفاع مقدس شدند

با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کردستان در سال تحصیلی جدید، اولین گروه از دانش آموزان سنندجی برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس شمال غرب کشور عازم مریوان شدند.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۷۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم بدرقه اولین گروه از دانش آموزان دختر ناحیه دو سنندج برای دیدار از یادمان های دفاع مقدس شمال غرب کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان،‌معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج،‌ مسئول بسیج دانش آموزی استان و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد.

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از اردوهای راهیان نور به عنوان حرکتی ارزشی در راستای توسعه فرهنگ ایثار وشهادت در میان جوانان نام برد و اظهار کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نوجوانانی که فراز و نشیب‌ها و سختی‌های آن روزها را لمس نکرده‌اند می‌تواند آنان را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان بیمه کند.

سرهنگ حسینی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یکی از برنامه های فرهنگی و تاثیر گذار در سطح کشور عنوان و خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور در حقیقت حرکت ارزشمندی است که تحولات بسیاری در دانش‌آموزان داشته و تاثیرات آن بعد از بازگشت دانش‌آموزان بارها از سوی خانواده‌ها عنوان شده است.

در ادامه 190 نفر از دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ناحیه دو سنندج به همراه مربیان و مدیران مدارس در قالب شش اتوبوس برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس مریوان عازم این شهر شدند.

ارسال نظرات