شبکه های مجازی در پی سست کردن باورها و اعتقادات است

استادیار دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: شبکه های مجازی در پی سست کردن باورها و اعتقادات بویژه در نسل جوان هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۷۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر یوسف کرمی  پیش از ظهر امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی و سپاه های شهرستانی استان کردستان در سنندج گفت: شبکه های مجازی در پی سست کردن باورها و اعتقادات بویژه در نسل جوان هستند.

استادیار دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: این شبکه ها امروزه حتی صله ارحام را از ما گرفته است.

وی ادامه داد: خانواده ها به عنوان اولین مرکز تربیت سنتی و دینی در جامعه ایرانی هستند و عنصر حیا و ایمان ابتدا در درون خانواده ها به روح فرد تزریق می شود و فطرت او را شکوفا می کند و در کشور ما خانواده ها هستند که به نوبه خود مهمترین نهاد اجتماعی به حساب می آیند؛ براین اساس مهمترین اثر ماهواره و آسیب های آن متوجه همین بنیان اجتماعی است.

کرمی افزود: ماهواره با راه اندازی شبکه های مختلف درصدد تخریب و نابودی باورها و اعتقادات مسلمانان است.

وی در ادامه به استفاده از شبکه‌های اجتماعی از طریق گوشی‌های تلفن همراه و بازی‌ها به ویژه توسط جوانان اشاره کرد و گفت: فضای مجازی این روزها یکی از مهمترین مکان‌هایی است که مورد استقبال جوانان قرار می‌گیرد و درصد زیادی از جوانان روزانه از طریق اینترنت به مکالمه در شبکه‌های مجازی مشغول حتی بسیاری از این بازی‌ها باعث شده تا اعتقادات مذهبی سست شده و فرهنگ کار و تلاش، عفت و ... در بین عده‌ای از جوانان سست شود.

گفتنی است کارگاه آموزشی تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی و سپاه های استان کردستان با حضور کارشناسان و اساتید مجرب حوزه ارتباطات و روابط عمومی امروز در سنندج برگزار شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار