ابلاغ 104 میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی به کردستان

دبیر کارگروه اشتغال کردستان دیروز در سومین نشست اعضای این کارگروه در سنندج، از ابلاغ 104 میلیارد ریال اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی سهم استان در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۶۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، احمد رشیدی در این نشست گفت: 104 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع قرض الحسنه به عنوان سهم مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است که متقاضیان می توانند با مراجعه به دستگاههای اجرایی مرتبط با این طرح نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

رشیدی با بیان اینکه از این مقدار اعتبار ابلاغ شده، 60 میلیارد ریال به بانک ملی و 44 میلیارد ریال به بانک صادرات استان تخصیص یافته است افزود: سقف تسهیلات پرداختی به طرحهای مشاغل خانگی 50 میلیون ریال بصورت قرض الحسنه و بازپرداخت 36 ماهه است .

وی دستگاههای اجرایی طرح مشاغل خانگی را ادارات آموزش فنی و حرفه ای صنعت، معدن و تجارت- جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ذکر کرد و اظهار داشت: متقاضیان بایستی برای دریافت مجوز و بررسی طرح ابتدا به این دستگاهها و پس از تکمیل مدارک برای اخذ تسهیلات به بانک عامل مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال استان در ادامه از دستگاههای اجرایی خواست اطلاعات مربوط به اشتغال جویندگان کار را در سامانه های مرتبط وارد نمایند تا در برنامه ریزی های کارگروه مورد بهره برداری قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست ضمن توزیع شهرستانی و دستگاهی اعتبار ابلاغ شده مشاغل خانگی، عملکرد سال 1393 و 6 ماهه نخست سالجاری صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد حضرت امام(ره) استان مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار