افتتاحیه کارگاه آموزشی تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی و سپاه های شهرستانی استان کردستان در محل حسینیه سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۴۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز افتتاحیه کارگاه یکروزه آموزشی تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی و سپاه های شهرستانی استان کردستان در محل حسینیه سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم ضمن تسلیت فاجعه منا و شهادت حجاج ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی اظهار داشت: در این جنایت عظیم جمعیت عظیمی از زائرین بیت الله الحرام در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی ها وظیفه خطیری برعهده دارند؛ اظهار داشت: با توجه به  رسالت ذاتی سپاه که دفاع از ارزش های اسلام و آرمان ها انقلاب اسلامی است، مسئولیت روابط عمومی سپاه ها که علاوه بر ماموریت محوری، رسالت محوری نیز هست، سنگین تر می باشد.

سردار فلاح ادامه داد: امروزه دشمن با استراتژی، برنامه و هدف خاصی در قالب جنگ نرم کار می کند و با توجه به رسالت ذاتی سپاه راوبط عمومی سپاه ها نیز ماموریت خطیری در جهت مقابله با جنگ تمام عیار فرهنگی دشمن برعهده دارند.

در ادامه سرهنگ ذهبی مسئول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را حفظ و انسجام مسئولین روابط عمومی و تبلیغات سپاه های شهرستانی و نواحی تابعه، استفاده از برنامه و موضوعات روز و استفاده بهینه از آنها در ارتباطات، ارتقای سطح علمی و آموزشی متولین روابط عمومی عنوان کرد.

در ادامه کارگاه آموزشی اساتید مجرب دانشگاهی به تدریس سرفصل‌های آموزشی پرداختند.

ارسال نظرات