پیام مقام معظم رهبری درباره فاجعه «منا» قاطع، جدی و همه‌جانبه بود و حلقوم آل‌سعود باید توسط ملت ایران فشرده شود و البته ما تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با تبریک عید غدیر به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: آخرین پیامبر خدا، عید غدیر را به عنوان بهترین عید مسلمانان توصیف کردند که در آن روز دین کامل شد.

وی به لزوم افزایش آگاهی عمومی برای اطلاعت از دستورات الهی و آموزه‌های غدیر اشاره کرد و افزود: خطبه پیامبر گرامی اسلام در غدیر سبب رسوایی معاندان و منافقان شد.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه به فاجعه «منا» اشاره کرد و با بیان اینکه فاجعه فوت حاجیان دل هر مسلمانی را غمگین می‌کند، خاطرنشان کرد: فاجعه «منا»، عید قربان را برای مسلمانان تبدیل به عزا کرده است و آل‌سعود باید مسئولیت این فاجعه را بپذیرد.

خطیب جمعه پل‌سفید سوادکوه به پیام قاطع مقام معظم رهبری درباره فاجعه «منا» اشاره کرد و افزود: پیام مقام معظم رهبری درباره فاجعه «منا» قاطع، جدی و همه‌جانبه بود و حلقوم آل‌سعود باید توسط ملت ایران فشرده شود و البته ما تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

قربانی با اشاره به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: در سال همدلی و همزبانی، اتحاد ملی باید تقویت شود.

مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه‌ نیز در نماز جمعه پل‌سفید به بیان گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی این شهرستان پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها