خبرهای داغ:
فرماندار سمنان:

آل سعود در اداره مناسك حج بي لياقت است

فرماندار سمنان گفت: سهل انگاری و بی لیاقتی آل سعود را در مدیریت برنامه حج را عامل اصلی فاجعه سرزمين منا و كشته شدن هزاران نفر از حجاج بيت الله الحرام است.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۰۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، عباس دانایی در گفت و گو با خبرنگاران بيان كرد: آل سعود باید پاسخ افکار عمومی جهان در عزادار نمودن مسلمانان جهان در روز عید قربان و به ویژه خانواده های حجاج ایرانی در حادثه منا باشد و مسئولیت این فاجعه را رسما بپذیرد.

وی سهل انگاری و بی لیاقتی آل سعود را در مدیریت برنامه حج را عامل اصلی این موضوع عنوان و این فاجعه را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ شریف ایران و مردم ولایتمدار شهرستان و به ویژه خانواده های عزادار حجاج استان تسلیت گفت.

دانایی با اشاره به جلسه هماهنگی برگزار شده در استانداری تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی متولی منجمله مسائل ترافیکی و اجرایی مراسم تشیع پیکر حجاج گرامی در فرمانداری شهرستان سمنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاري تشیع جانباختگان حادثه غمبار منا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ نصرت الله واحدی و علي صرفی از شهرستان دامغان و حاج یونسیان از شهرستان شاهرود صبح روز دوشنبه 13 مهرماه از ميدان سعدي به سمت ميدان مطهري با دعوت از مردم ولایتمدار سمنان در ادای احترام به این حجاج عزیز و شرکت باشکوه در مراسم تشیع جنازه خواستار اطلاع رسانی فوری از طریق صدا و سیما و فضاهای مجازی و پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد به مردم شریف سمنان شد.

دانایی عنوان كرد: مراسم بزرگداشتی نیز از سوي نماينده ولي فقيه در استان سمنان و استاندار سمنان امروز يكشنبه دوازدهم مهرماه پس از نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين حاج آقاي قرائتي رئيس ستاد اقامه نماز كشور در محل مسجد عابدينيه برگزار مي شود.

لازم به ذکر است؛ مراسم تشییع و خاکسپاری حجاج جانباخته حادثه منا در بعد ظهر روز دوشنبه در شهرستان دامغان با حضور مردم شریف شهرستان دامغان و خانواده عزادار این دو حجاج برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها