خبرهای داغ:
ساختمان جدید پاسگاه انتظامی راه آهن دامغان افتتاح شد؛

سردار رحمت اللهی: بی‌تفاوتی آفت فعالیت پلیس است/ مردم پلیس مقتدر را دوست دارند

رئیس پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه بی تفاوتی آفت فعالیت نیروهای خدوم انتظامی است، گفت: مردم پلیسی را دوست دارند که مقتدر باشد و در عین حال رحمت، عزت و حسن برخورد شایسته با مردم از ویژگی‌های اصلی آن باشد.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۴۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار امیر رحمت اللهی در نشست ویژه افتتاح ساختمان جدید پاسگاه نیروی انتظامی راه آهن دامغان که با حضور رئیس پلیس راه آهن شمال شرق یک برگزار شد، اظهار داشت: امکانات و تجهیزات به تنهایی پلیس موفق و برآورده شدن مطالبات مردم را فراهم نمی‌کند از این رو نیروی انتظامی راه آهن کشور هیچ‌گاه متکی به امکانات نبوده و نخواهد بود.

فرمانده  پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: در موازات توجه مجموعه پلیس به امکانات اداری معتقدیم نیروی انسانی باانگیزه و متعهد، پای کار، اهل فکر و اندیشه و نوآوری، متخصص در امور محوله، دارای مهارت‌های حرفه‌ای می‌تواند پیشرفت امور و رضایت مندی مردمی را حاصل کند.

رحمت اللهی تأکید کرد: اکثر واحد‌های انتظامی پلیس راه آهن کشور این ویژگی‌ها را دارند اما برخی برجسته‌تر هستند و خدمت‌رسانی، انجام وظیفه، همبستگی، اراده و پشتوانه فکری و عملی برخی واحد‌ها چشمگیرتر است که در این بین پلیس راه آهن شمال شرق یک، جزء موفق‌ترین حوزه‌های انتظامی پلیس راه آهن است.

وی جوانگرایی و شایسته سالاری را از ویژگی‌های پلیس راه آهن شمال شرق یک عنوان کرد و افزود: افزایش قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروها در پیشگیری از جرم و حضور به موقع و مثمر ثمر در سوانح احتمالی و جلوه‌گری توانایی‌های پلیس راه‌آهن کشور در عمل سبب اثبات توانمندی‌های نیروی انتظامی به مردم می‌شود.

نیروی انتظامی پایگاه مردمی و اجتماعی مناسبی دارد

رئیس پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه یک مجموعه پویا باید به‌طور مداوم از نظر علمی، اخلاقی و کاری در حال پیشرفت باشد، گفت: برخورد مناسب با مردم منطق پلیس راه آهن کشور است، ما بر اساس آموزه‌های قرآن کریم، احادیث و روایات و مطالبات رهبر انقلاب معتقدیم که اظهار دوستی با مردم نیمی از عقل است و این اصل را به‌کار می‌بندیم.

سردار رحمت اللهی با تأکید بر اینکه خوشبختانه نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌ها با عملکرد مناسب خود توانسته پایگاه مردمی و اجتماعی خوبی را کسب کند، اضافه کرد: مردم پلیسی را دوست دارند که مقتدر باشد و در عین حال رحمت، عزت و حسن برخورد شایسته با مردم از ویژگی‌های اصلی آن باشد.

انتظار رفتار مسئولانه از پلیس حق مردم است

فرمانده پلیس راه آهن کشور بی‌مسئولیتی را آفت فعالیت پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: اکثر گلایه‌ها و شکایات مردمی از نیروهای انتظامی نسبت به بی‌تفاوتی و بی مسئولیتی‌ها شکل می‌گیرد، حال آنکه انتظار مردم مبنی بر رفتار مسئولانه از پلیس حق افراد جامعه است و ما باید پذیرای انتظارات به حق مردم باشیم.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌ها واحد‌های پلیس راه آهن در سطح خوبی از فعالیت نیروی انتظامی کشور قرار دارند، تصریح کرد: کار در مجموعه راه آهن به عنوان پلیس شرایط خاصی دارد، برخی از جرائم وجود ندارد و برخی با تلاش‌های انجام شده مدیریت شده است، از این رو اغلب وقتی سوانح یا حوادثی رخ می‌دهد، فعالیت پلیس خدوم راه آهن نمود عینی بیشتری پیدا می‌کند.

در این مراسم ساختمان جدید پاسگاه نیروی انتظامی راه آهن دامغان که در زمین به مساحت 720 متر مربع، با زیر بنای 340 متر مربع در دو طبقه شامل 12 اتاق و فضاهای اداری با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 650 میلیون ریال احداث شده است با حضور رئیس پلیس راه آهن کشور افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها