فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) گزارشی از اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حوزه و پایگاه های تابعه شهرستان شاهرود را ارائه کرد و گفت: ترویج فرهنگ ارزشمند جهاد و شهادت رویکرد اصلی اجرای این برنامه ها بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۴۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
حسین ابوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با محکوم کردن اقدامات آل سعود و فاجعه مکه و منا و اشاره به بی کفایتی و بی لیاقتی این خاندان در حادثه پیش آمده این حادثه را به محضر مقدس صاحب الزمان(عج)،مقام عظمای ولایت و بازماندگان قربانیان تسلیت گفت و افزود: همچون که رهبر انقلاب تاکید کردند باید آل سعود این تقصیر بزرگ را بپذیرند و در جهت عمل به وظایف خود برآیند و تلاش کنند تا آلام مصیبت زندگان کمتر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شعار "ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی"به عنوان شعار هفته دفاع مقدس امسال انتخاب شد و رویکرد برنامه‌های این حوزه مبتنی بر این شعار و توجه ویژه به نقش وحدت و همبستگی ملت قهرمان ایران اسلامی در پیروزیهای دوران هشت سال دفاع مقدس برنامه ریزی گردید.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی به منظور معرفی توانمندی‌های دفاعی و سازندگی بسیج، برپائی ایستگاه های بیعت پایداری در نقاط مختلف شهر، شعار نویسی بر روی خودروها، برپائی نمایشگاه های دفاع مقدس، همایش شبی با خاطرات دفاع مقدس، شرکت سه تیم در مسابقات رزمی سلحشوران استانی در پارک آبشار شاهرود، مسابقات دوچرخه سواری، دیدار با خانواده معظم شهدا و... از اعم این برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس بود که برگزار شد.

وی با تقدیر از فعالیت بسیجیان و پایگاه های مقاومت و حضور مردم شهید پرور در برنامه ها اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت انقلاب اسلامی و تبلور ایستادگی و سلحشوری ملت ایران در برابر دشمنان است که همچنان با قوت و دقت ادامه دارد تا دشمنان مایوس و سرخورده شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها