عضو انجمن قطعه سازان

صنعت قطعه‌سازی کشور فقط با 40 درصد ظرفیت کار می‌کند

یک عضو انجمن قطعه سازان با بیان اینکه امروز صنعت قطعه سازی کشور با 40 درصد ظرفیت فعالیت می‌کند، گفت: هنوز برنامه توسعه ای متناسب با توان و نقاط ضعف کشور تهیه نشده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۸۱۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا رضایی  با اشاره به اینکه هم اکنون صنعت قطعه سازی کشور در شرایط بحرانی قرار دارد، اظهارداشت: هنوز گشایشی در مراودات بین المللی به وجود نیامده از طرف دیگر مشکلات داخلی هم باعث شده تا واحدهای قطعه ساز با کمبود نقدینگی روبه رو باشند.

این عضو انجمن قطعه سازان با بیان اینکه امروز صنعت قطعه سازی کشور با 40 درصد ظرفیت فعالیت می‌کند، افزود: هفته گذشته جلسه ای در کمیسیون صنایع مجلس با حضور وزیر صنعت  برای رفع مشکلات صنعت قطعه سازی برگزار و پیشنهادهای مختلفی مطرح شد که امیدوارم با اجرایی شدن این پیشنهادات مشکلات قطعه سازان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که سخن از تولید پلتفرم در کشور می‌کنیم، گفت: لازمه تهیه یک پلتفرم استفاده از دانش روز است چراکه هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی خود را عالِم به تمام معنا بداند به همین منظور باید بتوانیم به دانش روز مجهز باشیم.

رضایی با گله از اینکه تاکنون برنامه توسعه ای متناسب با توان و نقاط ضعف کشور تهیه نشده است، تصریح کرد: امروز صنعت قطعه سازی برای توسعه خود نیازمند حمایت های دولتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار