خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصطفوی گفت:باید تلاش کنیم تا روحیه جهادی را در میان اقشار مختلف بسیج و بلکه مردم ترویج و فرهنگ‌سازی کنیم
کد خبر: ۸۵۷۶۷۸۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷
سپاه ناحیه ثارالله،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیرازدر گفت وگو با تنویر ثارالله با تأکید بر اینکه فاجعه «منا» ثابت کرد که دنیای اسلام باید آل سعود را کنار بگذارد، افزود: در این راستا باید اقدامات جدی جهت مدیریت حج از سوی کشورهای اسلامی انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین  ابراهیم مصطفوی، با اشاره به وقوع فاجعه «منا» گفت: دهه ولایت امسال مصادف با فاجعه جانگدازی بود که یادآور بیانات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب که فرمود آل سعود لیاقت اداره حرمین را ندارد، بود.

وی با تأکید بر اینکه فاجعه «منا» ثابت کرد که دنیای اسلام باید آل سعود را کنار بگذارد، افزود: در این راستا باید اقدامات جدی جهت مدیریت حج از سوی کشورهای اسلامی انجام شود.

مصطفوی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: باید تلاش کنیم تا امام علی(ع) را در دهه ولایت با جمله «اعیونی بورع و اجتهاد و عفه و سداد» نصب العین زندگی فردی واجتماعی و مسئولیتی خویش قرار دهیم تا پرهیزکاری، کوشش، عفت و پاکدامنی سرلوحه زندگی ما باشد و آن را تبدیل به سبک زندگی خود کنیم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز همچنین به فعالیت‌های سپاه اشاره کرد و گفت:‌ یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در مجموعه سپاه بدان توجه کنیم، ترویج روحیه جهادی و تعامل سازنده در عرصه‌های گوناگون است..

مصطفوی همچنین بر لزوم توجه به تکلیف‌محوری در عرصه‌های مأموریتی سپاه تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این روحیه‌ها را در میان اقشار مختلف بسیج و بلکه مردم ترویج و فرهنگ‌سازی کنیم

. تلاش می‌کنیم تا با همدلی و همراهی، صداقت و روحیه جهادی به وظایف خود عمل کنیم
وی افزود: منظور از روحیه جهادی، روحیه‌ای است که نهایت تلاش و توان خود را در رویارویی با دشمنان در تمام عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به کار گیرد.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه از ویژگی‌های دیگر این روحیه مجاهدت در راه خدا، سخت‌کوشی و تلاش خستگی‌ناپذیر و مضاعف است، گفت: همچنین، تکلیف‌مداری بدون دلبستگی به نتیجه و شناخت تکلیف دینی و انقلابی از دیگر ویژگی‌های این روحیه است

در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله   ایثار و شهادت طلبی و مقدم داشتن دیگران بر خود را از دیگر ویژگی‌های این نوع روحیه دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها