خبرهای داغ:
بیانیه مشترک کانون های بسیج اساتید در دانشگاه های فارس،

محکومیت فاجعه منا و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری

کانون های بسیج اساتید در دانشگاه های فارس در بیانیه ای مشترک، فاجعه منا را محکوم و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۸۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، کانون های بسیج اساتید در دانشگاه های فارس در بیانیه ای مشترک فاجعه منا را محکوم و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاههای فارس در محکومیت فاجعه منا و لبیک به فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی)

حکومت سعودی بداند که آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده که تا قیامت هم با آب زمزم و کروثر پاک نمی شود (امام خمینی (ره))

خیانت آل سعود بار دیگر فاجعه آفرید و عید امت اسلامی را تبدیل به عزا نمود. ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های حجاجی که عزیزان خود را در حادثه منا از دست داده اند، نسبت به بی کفایتی آل سعود که با فرافکنی و ادعاهای پوچ سعی در فراموشی این فاجعه بزرگ دارند اعلام انزجار کرده و از دولت جمهوری اسلامی می خواهیم که از طریق سازمان همکاریهای اسلامی موضوع مدیریت حج و اماکن اسلامی در عربستان را با همکاری کشورهای اسلامی در صدر برنامه های خودقرار داده و پیگیری نماید و با جدیت تمام مقابل بهانه جویی های آل سعود ایستادگی نموده و دیپلماسی غیرت مدارانه را مد نظر قرار دهد.

ارائه تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و مقابله با موج سریع اسلام گرایی در دنیایی کنونی و زمینه ساز برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی از اهداف قابل تصور پشت پرده غرب است.

در پایان ضمن عرض تسلیت به حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عافیت برای مجروحان و غفران الهی برای جان باختگان این فاجعه عظمی، اعلام می داریم که پیرو فرمایشات رهبر عظم الشأن و شجاعمان در خصوص رفتارهای حکام سعودی آماده جانفشانی در رکاب ولی امر مسلمین جهان با هرگونه نفاق و شرک و ظلم را داریم و تا ظهور حضرت بقیه الله العظم دست از یاری اسلام ناب محمدی نخواهیم کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها