خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دولت عربستان بیشتر از اسرائیل کینه انقلاب اسلامی را در دل دارد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دولت عربستان بیشتر از رژیم جعلی صهیونیست کینه انقلاب اسلامی را در دل دارد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۷۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمود قاسمی در جمع شاغلین، سربازان و بسیجیان شهرستان ملایر با بیان اینکه ریشه همه جریانات تکفیری دنیا به آل‌سعود و عربستان می‌رسد، بیان داشت: ما مشکلی با مردم عربستان نداریم اما در حال حاضر بی‌کفایت‌ترین دولت و حکومت دنیا حکومت عربستان است.

وی افزود: حکومت عربستان به جای آنکه در راه پیشرفت و ترقی ملت خود قدم بردارد سعی می‌کند در راه انقلاب ایران سنگ‌پراکنی کند و با ارزان‌فروشی نفت بر حکومت و مردم ایران فشار وارد کند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: از یک سو پشتوانه مالی تمام برنامه‌ها و طرح‌های آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا دولت بی‌کفایت و خودباخته عربستان است و از سوی دیگر مفتی‌های آل‌سعود زمینه شرعی این طرح‌ها را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: گاهی ممکن است آل سعود به ظاهر علیه اسرائیل شعار بدهد ولی در واقع یکی از حامیان اسرائیل و صهیونیست در منطقه، دولت منحوس عربستان است.

قاسمی تصریح کرد: دولت عربستان بیشتر از رژیم جعلی صهیونیست کینه انقلاب اسلامی را در دل دارد و یکی از دلایل اینکه اوباما و دولت‌مردان غرب دائماً می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است به خاطر اطمینان مالی از جانب عربستان برای حمله به ایران است.

وی با بیان اینکه آل سعود در گذشته از تمام دیکتاتورهای منطقه حمایت کرده و همچنان دست از این اقدام بر نمی‌دارد، خاطرنشان کرد: دولتی که نتواند 3 میلیون زائر بیت‌الله را مدیریت کند چگونه می‌تواند سایر کشورها را اداره کند و این در حالی است که در اکثر کشورهای مسلمین دخالت می‌کند و از سویی به سرکوب مردم و ملت‌ها می‌پردازد و از دیکتاتورهای منطقه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات