آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فتحی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه با قرائت سوگند نامه امیر حسین مراد آبادی عهده دار این مسئولیت شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۴۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی صبح امروز شنبه با حضور معاونت های دانشگاه و ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و جمعی از دانشجویان بسیجی انجام شد.

شاه حسینی مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز ضمن تبریک عید غدیر خم وامامت و محکومیت فاجعه منا و محکوم نمودن آل سعود خبیث، کادرسازی برای نظام اسلامی را از وظایف بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: هدف مجموعه بسیج دانشجویی تربیت مدیران هم طراز انقلاب و تقویت بنیان فکری و اعتقادی دانشجویان می باشد.

مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی نیروهای دلسوزی برای مجموعه بسیج دانشجویی وجود دارند که با حمایت و تقویت بنیان فکری دانشجویان در تربیت مدیرانی لایق برای کشور در این مهم تاثیر گذار هستند.

وی ادامه داد: ماموریت های علوم پزشکی کم تر از کار جهادی نیست بلکه کار جهادی بزرگی محسوب می شود.

شاه حسینی با اشاره به این موضوع که نیروهای اعزام شونده به اردوهای جهادی تعداد زیادی هستند، ولیکن بعضی امکانات به اندازه کافی در دسترس ندارند، گفت: انتظار این را داریم که در سطوح کشور دانشگاه های علوم پزشکی استان ها با یکدیگر در ارتباط بیشتری باشند و در این مسیر که بخش عمده روستاها را مشکلات بهداشتی رقم می زند به مجموعه جهادی کمک رسانی بیشتری کنند.

مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در پایان گفت: در حال حاضر که دشمن با برنامه ریزی فشرده در مقابله با اسلام ناب محمدی قیام کرده است وظیفه بسیج دانشجویی تربیت افسران جنگ نرم برای مقابله با این مهم می باشد و با توصیه به مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه خواستار این موضوع شدند که با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت وظیفه شرعی و الهی خود را به درستی انجام دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار