خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اعتماد مردم نسبت به احساس امنیت در استان همدان بالا است.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۱۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: با وجود اینکه استان همدان ترانزیت کاروان‌های قاچاق و در معرض تهدیدهای خارجی است اما احساس امنیت در آن بالاتر از میانگین کشوری بوده و این برای استان همدان افتخار است.

وی با اشاره به بحث سنجش سرمایه اجتماعی تاکید کرد: خوشبختانه مردم کشور در دو شاخص امنیت و هزینه‌های بیماری و درمان آن احساس آرامش می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان هفته ناجا را بهانه‌ای برای تشکر از کارکنان و زحمت‌کشان ناجا دانست و گفت: اگر با پایان جنگ، در باغ شهادت برای دیگر نیروها بسته شده است اما برای نیروی انتظامی همچنان باز است و این نیروها در عملیات‌های مختلف باز هم به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ مردم در پنج جبهه می‌جنگیدند، ادامه داد: استان همدان با تقدیم 8 هزار شهید، 17 هزار ایثارگر و جانباز و هزار آزاده نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشته است.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: آسمان استان همدان در دوران دفاع مقدس بیش از 500 بار مورد تجاوز ارتش عراق قرار گرفت و در حدود 800 نفر به خاک و خون کشیده و 16 هزار واحد مسکونی نیز تخریب شدند.

وی پس از خط مقدم جبهه، پذیرایی و استقبال از مهاجران جنگی را جبهه بعدی عنوان کرد و گفت: مردم همدان با آغوش باز از مهاجران جنگی استقبال کرده و با ساماندهی آنها زمینه اشتغال را نیز برایشان فراهم کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان جبهه بعدی را پشتیبانی مردم از خط مقدم دانست و تصریح کرد: مردم ده‌ها هزار میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به جبهه‌ داشتند.

وی با بیان اینکه میدان نبرد با منافقان جبهه دیگر بود، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس کشور هم در حال جنگ با دشمنان خارجی بود و هم دشمنان داخلی و مردم در راه مبارزه در هر دو جبهه هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از کشور و نظام خالصانه دفاع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات