خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد

برگزاری یادواره 326 شهید نیروی انتظامی استان همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از رونمایی کتاب «پلاک110» خبر داد و گفت: یادواره 326 شهید نیروی انتظامی استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۱۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت هفته ناجا در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، مدیرکل اطلاعات استان، مدیرکل بنیاد شهید و فرماندهان نیروهای مسلح استان همدان برگزار شد.

در این مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، پلیس‌های افتخاری جذب شده توسط فرماندهی انتظامی استان نیز حضور داشتند و بعد از برگزاری مراسم رژه و نمایش اقتدار نظامی استان، پرسنل نمونه نیروی انتظامی معرفی و تقدیر شدند و یگان‌های انتظامی به انجام عملیات نمایشی پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در این مراسم اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای نمایش اقتدار پلیس و امنیت است در این راستا امسال اجرای 150 عنوان برنامه در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پیشبینی شده است.

سردار حاجیمحمد مهدیاننسب از رونمایی کتاب «پلاک110» خبر داد و افزود: یادواره 326 شهید نیروی انتظامی استان همدان برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از خانواده "سردار شهید حسین عبادی" به عنوان شهید شاخص استان در حوزه انتظامی، تمبر یادبود این شهید بزرگوار نیز رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و 875 نفر پلیس افتخاری در استان همدان جذب شده است که یک‌هزار و 37 نفر از آنها آده به کارگیری هستند و در این راستا در 6 ماهه نخست امسال در حوزه پلیس پاسخگو 38 درصد افزایش پاسخگویی گزارش شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد: در حوزه پلیس راه و راهور، تصادفات فوتی در استان همدان در 8 درصد کاهش یافته است، در حالی که حجم تردد مسافران در محورهای استان 37 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: پلیس فتا استان همدان در 6 ماهه امسال موفق به شناسایی و کشف 180 مورد از صفحات و محتویات مجرمانه فضای مجازی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

مهدیان‌نسب از اجرای یک‌هزار و 532 طرح منطقه‌ای، موضوعی، حجمی و پاکسازی نقاط آلوده در استان همدان خبر داد و عنوان کرد: امسال 245 هزار و 750 بار تلفن‌هایمرکز فوریتی پلیس زنگ خورده است که در این راستا میزان تماس‌های مردم با پلیس 11 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های امنیت و کشف، نیروی انتظامی استان همدان رتبه مناسبی در کشور دارد، افزود: در بخش مکانیزه کردن کلانتری‌های استان همدان تا کنون 3 کلانتری به دستگاه قضایی متصل شدند و پرونده‌ها به صورت الکترونیکی ارسال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از افتتاح استودیو پلیس در مرکز مانیتورینگ پلیس راهور همدان در هفته ناجا خبر داد و اظهار داشت: در این هفته 6 پروژه استانی و ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار