خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین عمارلو از متحصنین خواست که بنا به درخواست بیت مقام معظم رهبری ، برای جلوگیری از انشقاق، به تحصن خاتمه داده و چادرها را جمع کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۹۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در حالی که متحصنین حاضر به ترک محل تحصن در مقابل مجلس شورای اسلامی مشروط بر شنیدن دستور مستقیم  ولی امر مسلمین نبودند، عمارلو در سخنانی با تاکید بر اینکه مطالبه ما رد برجام است، تصریح کرد: جمع شدن چادر ها مشروط بر این است که کار بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی به پایان برسد و نمایندگان نظر قانونی و نهایی خود را اعلام کنند در این شرایط ما روی مصوبه قانون حرفی نداریم و تکلیف خود را پیش از تصویب ادا کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا در بیانات خود فرموده اند: برای اینکه شبهه ای پیش نیاید مواضع رسمی من را از خود من بشنوید نه از واسطه ها؛ خاطر نشان کرد: دکتر میرکاظمی وزیر سابق نفت و نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین شریعتمداری، سردار وحید و سردار ساجدی نیا و یک نفر از نمایندگان متحصنین از دفتر مقام معظم رهبری تعیین تکلیف کرده اند و این دوستان اعلام کرده اند که بیت حضرت آقا امر فرموده اند که بچه ها بروند.

عمارلو در ادامه اظهار داشت: چند روز قبل وقتی متن صحبت های محسن محسنی جانباز 70 درصد را در دیدار با حضرت آقا خواندم متاثر شدم و به پهنای صورت اشک ریختم. من علاقه خاصی به حضرت آقا دارم و اراده کردم برای حمایت از ولی خودم به همراه همسرم دست دختر کوچکم، پسر خردسالم و کودک دیگرم را بگیرم و مدرسه را رها کنم و بیایم اینجا کنار دیوار مجلس به همراه خانواده پنج نفری ام به دیوار تکیه کنیم پلاکارد در دست بگیریم و بگوییم آقا ما هستیم؛ وی در ادامه اظهار داشت: فرق ما با اراذل و اوباش در این است که آنها با تیغ موکت بری به قصد به هم ریختن اوضاع و آشفتگی جامعه می آیند اما اگر آقا به ما بگویند بجنگ می جنگیم، اگر بفرمایند نجنگ نمی جنگیم، اگر بگویند برو می گوئیم چشم، اگر بفرمایند بمانید می گویئم چشم؛هر کس هم قصد اخلالگری داشته باشد خودم با دست خودم او را می گیرم و تحویل مراجع می دهم. الان بحث حیثیت خانواه شهدا است و به احترام خون شهدا و جلوگیری از ایجاد شبهه و مشکلات حاشیه ای بنا به خواست بیت معظم له از همه دوستان می خواهیم که فعلا تا مشخص شدن وضعیت برجام چادر ها را جمع کنید. بر همین اساس متحصنین به احترام پیام دفتر رهبری به تحصن غیرت پایان دادند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار