سردار فضلی:

راهیان نور حج بصیرتی دانش آموزان است/شهید مهدوی منشا عزت و سربلندی جهان اسلام شد

سردار فضلی در زادگاه شهید مهدوی و در کنگره شهید شاخص سال 94 گفت: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی ایران اسلامی و حج بصیرتی دانش آموزان و همه کسانی است که در آن شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۶۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی؛ جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید مهدوی شهیدی است که از روستای بحیری منشا عزت ؛ سربلندی و افتخار جهان اسلام شد و در روستای کوچکش پرچم رسول الله را بر افراشته کرد.

وی گفت: امروز مفتخریم که بزرگترین عملیات فرهنگی کشور را از زادگان مردان بزرگی که دل در گرو دین خدا داشتند آغاز کنیم.

سردار فضلی تصریح کرد: راهیان نور حج بصیرتی برای دانش آموزان سراسر کشور است و مفتخریم که در کنار گلزار شهدای روستای بحیری شهر خورموج زادگاه این بزرگ مرد انقلابی این برنامه فرهنگی و معنوی را با رمز یا امام رضا (ع) آغاز کردیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانش آموزان با حضور در این برنامه به مهمانی شهدا می روند و برای درس گرفتن از مکت شهدا اعزام می شوند.

وی افزود: این حرکت عظیم فرهنگی حامل پیام های مهمی برای ملت و مردم ایران وهمچنین برای دشمنان اسلام؛ صهیونیستها و آل سعود و نیزسایر کشورهای غربی خواهد بود و آن پیام این است که مردم همواره در تبعیت از ولایت فقیه آماده و رزمنده هستند و در این عملیات بزرگ شاهد حماسه آفرینی هستیم.

سردار فضلی خاطر نشان کرد: دشمن؛ جوانان به ویژه دانش آموزان ما را با تهاجم نرم ناتوی فرهنگی نشانه گرفته است پس این کاروان عظیم فرهنگی تاثیر گذار خواهد بود و باید باولایت محوری راههای مبارزه و مقابله با تهاجم نرم را پیدا کنیم .

وی افزود: سال گذشته 5 میلیون نفر به راهیان نور اعزام شدند امسال پیش بینی برای 6 میلیون نفر که یک میلیون 25 هزار نفر از اردیبهشت شاهد اعزام فرزندان مقام معظم رهبری به مناطق عملیات غرب و جنوب و دو استان ساحلی بوشهر و هرمزگان هستیم

ارسال نظرات