رنجبر: کشتی گیران برای کسب نتایج شایسته نام ایران در المپیک سیزم می جنگند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح گفت: کشتی گیران آماده کسب نتایج شایسته نام ایران در المپیک سیزم هستند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۲۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، نبی رنجبر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح کشورمان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: کشتی گیران در آستانه آغاز رقابت های کشتی المپیک سیزم در وضعیت خوب به سر می برند، با توجه به اینکه بیش از 60 کشور دنیا در رقابت های کشتی سیزم شرکت کرده اند، این رقابت ها از کیفیت و سطح بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اردوهای آمادگی تیم کشتی نیروهای مسلح که برای این مسابقات برگزار کرده است، افزود: از اول مردادماه اردوهای تیم کشتی آغاز شد و تا پیش از اعزام 4 مرحله اردو برگزار کردیم و سعی کردیم در این مدت، کشتی گیران از لحاظ فنی و بدنی به آمادگی کامل برسند.ترکیب تیم اعزامی به المپیک سیزم هم نفرات اول تا سوم تیم ملی هستند و با تیم قدرتمندی عازم این مسابقات می شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: فدراسیون کشتی در مسیر آماده سازی تیم نیروهای مسلح همکاری خوبی با ما داشت و تا جایی که امکان داشت امکانات لازم را در اختیار تیم نیروهای مسلح قرار دادند که شایسته تقدیر است.

رنجبر که مدت 7 سال است سرمربی تیم ملی کشتی نیروهای مسلح است و در این مدت دو بار تیم را قهرمان جهان کرده است،درباره حریفان ایران در این مسابقات اظهار داشت:روس های آن طور که اطلاع داریم با تیمی قوی تر و قدرتمندتر از قهرمانی جهان آمریکا به در المپیک سیزم شرکت می کنند، کره هم میزبان است و تیم های آذربایجان و ترکیه هم از جمله تیم هایی هستند که می توانند رقیبان اصلی کشورمان در کره جنوبی باشند.

وی در پایان تاکید کرد: پیش بینی رنگ مدال با توجه به بالا بودن سطح مسابقات سخت است اما همه کشتی گیران آماده افتخار آفرینی برای کشورما هستند و امیدواریم بتوانیم به نتیجه ای که شایسته نام کشورمان است در المپیک سیزم دست پیدا کنیم.

گفتنی است رقابت های کشتی آزاد المپیک سیزم روزهای 14 و 15 مهر در کره جنوبی برگزار می شود.
ارسال نظرات