نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
امام جمعه شهرکرد، گفت:‌ نيروی انتظامی بايد به گونه‌ای رفتار كند كه وقتی آحاد مردم به نيروهای مسلح نگاه می كنند آنها را حامی تمام عيار خود بدانند و لرزه بر تن دشمنان بيافتد.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۲۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و یگان های منتخب سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد برگزار شد.

امام جمعه شهرکرد، در این مراسم با اشاره به مناسبت‌های مختلف ايام ذی الحجه اظهار كرد: صدها نفر از هموطنان بصورت مظلومانه در منا، جان باختند كه ايام و اعياد مسلمانان را به عزا تبديل كرد.

وی بيان كرد: در حال حاضر در هفته نيروی انتظامی هستيم كه اين ايام را به سبزپوشان تبريك عرض ميكنم و از خداوند متعال آرزوی توفيق هرچه بيشتر را برای آنان دارم.

امام جمعه شهركرد افزود: نيروی انتظامی از نعمت بزرگی برخوردار است و آن چيزی نيست جز آنكه مستقيما تحت نظر فرماندهی و اشرف ولی از اولياء خدا است.

نكونام خاطرنشان كرد: كاركنان نيروی انتظامی بايد برای اين نعمت بزرگ شاكر باشند و مقام معظم رهبری (مداضله العالی) را الگويی برای انجام فعاليت خود قرار دهند.

وی، خضوع و خشوع در انجام وظايف را يكی از ابعاد شكر دانست و تصريح كرد: تقيد و تعبد در پيشگاه الهی يك برنامه اوليه است كه بايد تلاشگران نيروی انتظامی داشته باشند.

نماينده ولی فقيه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار كرد: نيروی انتظامی بايد به گونه‌ای رفتار كند كه وقتی آحاد مردم به نيروهای مسلح نگاه می كنند آنها را حامی تمام عيار خود بدانند و لرزه بر تن دشمنان بيافتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم، بیان کرد: در نظام اسلامی نیروی انتظامی در همه جا با رویکرد دینی و قانون گرایی، به دنبال خدمتگذاری است.

قاسم سلیمانی افزود: نیروی انتظامی با سرعت عمل توانسته در کشفیات مواد مخدر ، کشفیات سلاح و مهمات و کاهش سرقت به خوبی عمل کند و ضریب امنیت در جامعه را به بالاترین سطح برای مردم و شهروندان برساند.

وی، از حضور مقتدر و مردم گرای نیروی انتظامی در ا نتخابات آتی در سال جاری بعنوان یکی از عوامل مؤثر در خلق حماسه مردمی نام برد و تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی باعث افزایش اعتماد عمومی می شود که این امر به مدیریت و برخورد نیروی انتظامی بستگی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت جان باختگان حادثه منا به بیان دستاوردهای این نیرو در تامین نظم امنیت پرداخت و گفت: کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان و معتادان، کشف سلاح های غیرمجاز، کشف محصولات ضد فرهنگی و برخورد با مفاسد اجتماعی از دستاوردهای عملکرد این نیرو در یکسال گذشته است.

سردار نورعلی یاری، در ادامه به فعالیت پلیس افتخاری در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 830نفر در استان در چهارچوب وظایف قانونی و گزینشی جذب شدند.

به گزارش بسیج، انجام عملیات رزمی و رژه یگان های منتخب انتظامی، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و پلیس افتخاری به همراه تجلیل از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی، کارکنان بازنشسته و نفرات برتر مسابقات این نیرو از دیگر برنامه های مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات