خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین اظهار کرد: آشنایی با سیره شهدا و سبک زندگی آنان نقش بسزایی در فرهنگ سازی جامعه دارد.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۲۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلام ذکایی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج ازقزوین،در خصوص اعزام راهیان نور گفت: آشنایی با سیره شهدا و سبک زندگی آنان نقش بسزایی در فرهنگ سازی جامعه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه روحانیون با منابع غنی اسلامی و دینی آشنا هستند حضور آنان میتواند پل ارتباطی بین شهدا و آحادجامعه باشدچرا که گروهی از افراد از اعمال خود ابراز پشیمانی نمودند وحجاب برتر را انتخاب کردند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) عنوان کرد: ملت ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستند و شهدا با تبعیت از سیره پیامبران دنیا را رها کردند و در مناطق عملیاتی در راستای حفظ خاک کشور خود حضور پیدا کردند.

وی با بیان این نکته که شهدا در وصیت نامه‌های خود تبعیت از ولایت  فقیه را رمز پیروزی خود می‌دانستندمتذکر شد: رزمندگان ما عزت ایرانی و اسلامی را در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشتند و به جهانیان ثابت کردند لحظه‌ای از آرمانهای قرآنی دست برنخواهند داشت.

ذکایی گفت: باید با برنامه ریزهای مدون حضور جوانان را در مناطق عملیاتی پر رنگ نمود تا با فرهنگ شهدا که همان فرهنگ اسلامی می‌باشد آشنا شوند.

 

1008/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها