خبرهای داغ:
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند
اردوی 4 روزه زیارتی، سیاحتی و فرهنگی به مشهد مقدس با حضور مسئولین شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۵۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، انسان همیشه باید برای هر سفری آماده باشد حالا این سفر می تواند زیارتی، سیاحتی، کاری و یا حتی سفر برای رفتن از این دنیا و عروج به دنیای آخرت باشد و آنچه مهم است اینکه کوله بارت پر باشد و دست خالی راهی سفر نشده باشی.

در دنیای ما انسانها بخصوص در دین مبین اسلام برای رفتن به مسافرت تاکید شده است ولی مهم است که سفرت برای چه چیز و با چه هدفی است.

ما مسلمانان بخصوص شیعیان همه ساله برای زیارت و تجدید بیعت با ائمه اطهار سفرهایی برای زیارت قبور ائمه اطهار یا خانه خدا داریم حالا این سفر می تواند در هر جایی باشد چه در سرزمین وحی الهی ، چه عراق وسوریه و چه در شهرهای مقدسی در کشور خودمان.

در یک اقدام خوب در ایام عید بزرگ امامت و ولایت، اردوی زیارتی سیاحتی جمعی از مسئولین روابط عمومی، تایید صلاحیت و عقیدتی سیاسی حوزه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزار شد.

این اردوی 4 روزه زیارتی سیاحتی که به همت دفتر و شعب نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند برگزر شد؛ شرکت کنندگان علاوه بر زیارت قبر مطهر امام هشتم (ع)، قبور مطهر امامزادگان یاسر و ناصر در شهر مشهد را نیز زیارت کردند.

برگزاری کلاسهای اخلاقی در مرکز تعلیم و تربیت سپاه خراسان رضوی با سخنرانی علی خسروی از پیشکسواتان هشت سال دفاع مقدس و استاد اخلاق با موضوع سیره عملی امام علی(ع) و شناخت شیعیان ، سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی، توجه به نهج البلاغه امام علی (ع)، خصایص امام علی (ع) در ارتباط با دشمنان و دوستان و اقتصاد اسلامی در کلام امیر المومنین علی (ع) از جمله برنامه ها در این اردو بود.

بازدید از نمایشگاه آیه ها که در آن بازسازی عملیات کربلای 5، موقعیت های لشکرها و گردان ها، بازدید از نمایشگاه از هبوط تا غدیر که در آن زندگی حضرت آدم و خوردن میوه ممنوعه، زندگی پیامبران اولوالعزم، غدیر خم و ولایت امیر المومنین(ع) واقعه عاشورا ، انقلاب اسلامی وشهدای آن، هشت سال جنگ تحمیلی ، ظهور امام عصر (عج) از دیگر برنامه های این اردوی زیارتی سیاحتی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها