خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

توصیه شهدا به ما پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه است

امام جمعه میاندوآب گفت: قدم به قدم منطقه ما آغشته به خون شهیدان است و ما وظیفه داریم که حرمت و قدر این خود شهیدان را بشناسیم و آن را ارج بنهیم.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۴۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نخستین یادواره شهدای گمنام میاندوآب در جوار یادمان این شهدا با شکوه خاصی و با مشارکت پایگاه سید احمدخمینی(ره)حوزه مقاومت بسیج شهید خدایی و شهرداری میاندوآب برگزار شد.

در این محفل معنوی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه یادواره شهدا، یعنی هنوز فرهنگ شهادت زنده است، اظهار کرد: قدم به قدم منطقه ما آغشته به خون شهیدان است و ما وظیفه داریم که حرمت و قدر این خود شهیدان را بشناسیم و آن را ارج بنهیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر برگزاری باشکوه یادواره شهدا، افزود: شهدا به یادواره نیاز ندارند، بلکه ما به یادواره ها نیاز داریم تا با بازخوانی فرهنگ شهادت، راه شهدا را گم نکنیم.

وی با تاکید بر مطالعه در وصیت نامه و زندگی نامه شهدا، تصریح کرد: توصیه شهدا به ما پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه است که ما وظیفه داریم با فهم معارف دینی به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

حسن زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس و با تاکید بر اینکه دفاع هم چنان ادامه دارد، اظهار کرد: فکر اتمام جنگ و دست برداشتن دشمن از دشمنی، ساده لوحی است چرا که دشمن تنها عرصه و میدان نبرد را عوض کرده است و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه آل سعود بی کفایت است و باید پاسخگوی سو مدیریت و بی کفایتی اش باشد، افزود: دست آل سعود به خون انسان های بی گناه آلوده است و باید محاکمه شود.

ارسال نظرات