یک مرد تایوانی در آمریکا به اتهام نقض تحریم های تجاری علیه ایران، به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۳۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری اکسپرس نیوز، روز جمعه یک مرد تایوانی به اتهام نقض تحریم های تجاری علیه ایران، به 14 ماه زندان در آمریکا محکوم شد.
کونلین هسیه، در ماه ژوئن در خصوص اتهام دست داشتن در انتقال کشتی به کشتی کالا به یک کشور واسطه و پنهان کردن مقصد اصلی محموله مقصر شناخته شد. کشور مقصد این محموله یعنی ایران بر اساس قوانین آمریکا از دریافت کالاهای تولید شده در آمریکا ممنوع بوده است.
هسیه 44 ساله، مدیر فروش شرکت جانبون بوده که تخته مدارهای چاپی تولید می کند و در منطقه سان آنتونیو با کمک فومنیه، یک تبعه ایرانی که هم اکنون در بازداشت نیست، تحریم های تجاری آمریکا را دور زده است.
حکم صادره در روز جمعه از سوی قاضی فرد بایری، پس از آن صادر شده که هسیه بخش عمده 14 ماه محکومیتش را گذرانده است.
مقامات فدرال گفتند، هسیه در فاصله سال های 2007 تا 2012 در زمینه تهیه تخته مدارهای چاپی در تگزاس و ارسال آنها به ایران فعالیت داشته است.
این پرونده با کمک رایان سورناف یک تبعه آمریکایی از اوهایو که برای شرکت جانبون کار کرده و بابت نقشی که در این پرونده داشته مقصر شناخته شده، به نتیجه رسیده است.
علاوه بر هسیه و سورنا، آگریس ایندریکوز، دیگر کارمند شرکت جانبون در سن آنتونیو نیز در تبانی برای نقض تحریم های تجاری آمرکیا علیه ایران دست داشته اند.
ارسال نظرات