نشست هيئت عاشقان ولايت باحضورعموم مردم وبسییجان وفرماندهان پایگاه ها و سرگروه ها و مربیان صالحین حوزه شهيد رزمجو سپاه خوي در مسجد جامع روستاي بيلوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۲۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، از كارشناسان مسايل سياسي سپاه خوي در جمع اهالي روستاي بيلوار، دفاع مقدس را افتخار فراموش نشدنی عنوان كرد افزود: با گرامیداشت این هفته باید از فرهنگ آن حراست کنیم و به فراموشی نسپاریم.

دکترحسن زاده خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی زمانی در کشور رخ داد که ایران تازه به انقلاب رسیده بود و کشورهای آمریکا و انگلیس درصدد براندازی انقلاب بودند.

وي ادامه داد : صدام چون می‌خواست خود را به عنوان قدرت برتر عرب معرفی کند تغییر نظام ارتش در ايران را بهترين فرصت براي غلبه بر ايران فرض كرد در حالي كه از قدرت ايمان به خدا و ولايت پذيري مردم ايران غافل بود.

مسئول سابق معاونت سياسي سپاه شهداء استان آذربايجان غربي افزود: دفاع مقدس را مي توان بزرگترین حماسه تاریخی آفریده شده در کشور ایران دانست چراکه اگر دفاع مقدس و مقاومت و پایداری آن نبود کشور ایران هم اکنون وجود نداشت، این افتخاری است که نباید به فراموشی سپرده شود و در حفظ آن باید تلاش کنیم.

ارسال نظرات