خبرهای داغ:
در راستاي ارتقاي سطح معلومات خواهران نشست نهضت روشنگري مردمی با محوریت ماهواره و آسیب های اجتماعی آن به همت حوزه كوثر سپاه خوي در امام زاده سيد بهلول اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۲۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، رئيس مجمع شوراي بسيج سپاه خوي در اين جمع با محكومين مديريتي آل سعود در مناسك حج گفت: طومار حکومت آل‌سعود با وقوع فاجعه منایيچیده تر شد.

محبوبي در ادامه با اين عنوان كه فضاسازي در شبكه هاي اجتماعي اصليترين منبع خبر هم نمي تواند باشد اظهار داشت: بايد طوري اين شبكه ها مديريت شود كه اطلاعات صحيح به مردم گفته شود و قلوب مردم را متزلزل نكنند.

نايب رئيس شوراي شهرستان خوي تصريح كرد: فضاهاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اهدافي چون خشونت طلبي، بلوغ زودرس،ايجاد اختلاف و تفرقه، باور غلط در مسايل اعتقادي و عاطفي و... را به دنبال دارد و اگر مخاط بصيرت و آگاهي كافي را در اين زمينه نداشته باشد بالطبع راه خطا را پيش مي برد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگسازی بهترین راه مقابله با ماهواره است، افزود: اگر مسئولين امر مردم را نسبت به آسیب‌های ماهوارهای آشنا نمايند و مردم خود به اين قضيه ايمان داشته باشند، یقیناً ماهواره از سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی حذف خواهد ‌شد.

عضو اداره بهداشت و درمان شهرستان خوي ابراز داشت: متولیان فرهنگی وظیفه دارند با روشنگری و هوشیاری جامعه را نسبت به این پدیده شوم آگاه کنند.

گفتني است اجراي مسابقه پيامكي مضرات ماهواره، مسابقه از متن سخنراني و مسابقه فرهنگي از كتابچه سبك زندگي اسلامي از ديدگاه رهبر عظيم الشان انقلاب ،پخش كليپ مسخ كامل،نماهنگ موج اشك، برپايي نمايشگاه پوستر از آسيب هاي ماهواره و ماكت حمله ماهواره به حجاب و نيز ماكت حادثه جانگداز منا از برنامه هاي جانبي اين نشست به شمار مي رفت كه خواهران در پايان با قرائت دعاي فرج امام زمان(عج) نداي مرگ بر آل سعود را سر دادند.

ارسال نظرات