نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در خصوص واکنش نمایندگان مجلس به اقدام ظریف گفت: قطعاً نمایندگان انقلابی مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع کوتاه نخواهند آمد و واکنش قاطعی را از خود نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی ارزش نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون اقتدار و استکبار ستیزی دانست و گفت: متاسفانه امروزه به دلیل وادادگی های مسئولان سیاسی کشور و سیاست های وزارت امور خارجه شاهد کمرنگ شدن اقتدار نظام هستیم.

دخیل عباس زارع زاده اخراج سفیر ایران از بحرین، رفتار ورعدم عذرخواهی دولت منحوس سعودی از ایران به خاطر جان باختن تعداد زیادی از هموطنان و کارشکنی دولتمردان سعودی در این موضوع و رفتارهای سیاسی برخی کشورها در برابر ایران را نتیجه وادادگی های سیاسی و ضعف دیپلماسی کشور دانست.

وی در خصوص اقدام اخیر وزیر امروز خارجه در رویارویی با رئیس جمهور آمریکا و دست دادن با اوباما اظهار داشت: اولاً اینکه می گویند ظریف به صورت اتفاقی با اوباما برخور داشته حرف کاملا غلطی است و ثانیاً به فرض اتفاقی بودن هم عمل بسیار ناپسندی محسوب می شود.

وی ادامه داد: خداوند به انسان عقل و قدرت اختیار داده، بنابراین اگر ظریف معتقد به ارزش های نظام بود باید دستش را در جیبش کرده و از کنار وی عبور می کرد و توجیهی به نام اتفاق در مسائل دیپلماتیک  جایگاهی ندارد.

وی در خصوص واکنش نمایندگان مجلس در این خصوص هم گفت: قطعاً نمایندگان انقلابی مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع کوتاه نخواهند آمد و واکنش قاطعی را از خود نشان داده و حتی تا استیضای وریز امور خارجه پیش خواهند رفت چرا که کسی که از خود اراده نداشته باشد و معتقد به ارزش های نظام نباشد نمی تواند نماینده سیاسی جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

ارسال نظرات