خبرهای داغ:
مراسم یاد بود جان باختگان حادثه منا که طی آن 465 تن از حاجیان کشورمان مظلومانه جان خود را از دست دادند، از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم یادبود جان باختگان منا روز یک‌شنبه مصادف با 12 مهرماه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 15:30 عصر در شبستان امام خمینی (ره) آغاز شده و تا قبل از نماز مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

هدف از برگزاری این مراسم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای منا و تبیین ابعاد واقعه و فاجعه منا برای جهان اسلام عنوان شده است.

در این مراسم خواسته‌های خانواده‌های جان باختگان به گوش دولتمردان عربستانی خواهد رسید و در این مراسم مردم خواهان رسیدگی به جنایت عربستان به خاطر کشته شدن حجاج بی‌گناه خواهند شد.

لازم به ذکر است این دومین مراسمی است که در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برای جان باختگان منا با حضور مسؤولان و علمای قم برگزار می‌شود و در آن عربستان عامل اصلی بروز این فاجعه برای حاجیان عنوان شده و از مجامع بین‌المللی و شخص رییس جمهور و دولت ایران خواسته می‌شود که با تشکیل یک کمیته حقیقت یاب علت اصلی بروز این مشکل و عاملان آن دستگیره تا به مجازات برسند و از بروز حوادثی مانند این حادثه در آینده جلوگیری شود



ارسال نظرات
پر بیننده ها