خبرهای داغ:
در پی وقوع حادثه منا، بسيج طلاب شهرستان خوی کلاس های درس خود را تعطیل و تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، حوزه های علمیه امام خمینی(ره)، نمازی، سفیران هدایت و حوزه علمیه خواهران الزهراء و جمعی از اساتید حوزه، روحانیون و علمای شهرستان خوی با تعطیلی کلاس های درس در صحن حوزه علمیه امام خمینی(ره) تجمع کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز طلاب خواهر و برادر با سردادن شعارهای انقلابی مرگ بر آلسعود کافر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نسبت بیکفایتی آلسعود در مدیریت مناسک حج اعتراض و خواستار واگذاری مدیریت مناسک حج به کشورهای اسلامی شدند.

امام جمعه شهرستان خوي نيز در اين جمع با اظهار تأسف از حادثه غم بار و تلخ منا گفت: حوادثی که در سال جاری در مناسک حج برای حاجیان کشورهای مختلف به وجود آمد نشأت گرفته از مشکلاتی است که این حکومت با آنها دست به گریبان است.

حجت الاسلام سید رضی شکوری افزود: وجود اختلافات شدید در میان شاهزادگان، حمله نظامی تجاوزگرانه به کشور یمن، فشار افکار عمومی به دلیل حمایت آل سعود از گروه های تکفیری و تروریستی از جمله این مشکلات بشمار می رود که سردمداران آل سعود را در تنگنا قرار می دهند.

وی تصریح کرد: تمامی این حوادث و اتفاقات نشان می دهد آل سعود عرضه و لیاقت مدیریت مکه و مدینه را ندارند و لازم است جهان اسلام بر حرمین شریفین مدیریت کند.

ارسال نظرات