خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی :

دستگاه دیپلماسی کشور در قضیه منا ضعیف عمل کرده است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر میخواهیم پاسپورت ایرانی عزت داشته باشد؛ راهش گردن کج کردن در مقابل آمریکا نیست، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور در قضیه منا ضعیف عمل کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۸۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در مراسم جشن عیدغدیر که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار داشت خداوند به پیامبر وحی کرد که اگر ولایت ابلاغ نشود رسالت خودت را کامل نکرده‌ای و در جایی دیگر آمده با ولایت حضرت علی(ع) دین کامل شده است.

ولایت مفسر قرآن و چراغ راه مسلمانان است

وی با بیان اینکه خداوند از دین بدون ولایت ناراضی است، تصریح کرد این موضوعات همه نشان از اهمیت موضوع ولایت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر چند نزول قرآن در زمان پیامبر(ص) موجب رفع اختلافات شد، ولی در زمانی که پیامبر از دنیا رفتند از این کتاب الهی برداشت‌های متفاوتی صورت گرفت و خود موجب اختلاف شد، یادآور شد: این اختلاف سبب شکل‌گیری 72 مذهب شد که هر کدام به نوعی از قرآن استناد می‌کرد و یک سری از مسائلی جدید در اسلام به وجود آمد که در زمان پیامبر(ص) وجود نداشت.

عبادی با بیان اینکه قرآن کتاب آسمانی و قانون اساسی است، افزود قرآن کلیات را بیان کرده و این امر موجب اختلاف شده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن بسیار عمیق، ژرف و گستره است، اضافه کرد: پیامبر اسلام در دوران حیات خود نتوانستند تمام معارف قرآن را بیان کنند و از دلایل این امر نبود زمان کافی و نداشتن مخاطب مناسب بوده است.

داعش ثمره برداشت نادرست از مفاهیم قرآن است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار قرآن که قانون اساسی است باید یک مفسر وجود داشته باشد که به تمام علم قرآن آگاهی داشته و علمش متصل به علم الهی باشد، یادآور شد: در صورتی که این گونه باشد راه گمراهی نمی‌رویم.

عبادی ادامه داد: قرآن و اهل بیت(ع) باید تا روز قیامت در کنار یکدیگر باشند و در این صورت است که کامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز وهابیت به نام قرآن جنایت می‌کند و ملت مظلومی مانند یمن را قتل و عام می‌کند و این سبب این است که قرآن را به خواسته خود برداشت می‌کنند و مفهوم شرک را آنچنان که خود می‌خواهند تعبیر می‌کند، افزود: امروز به واسطه برداشت نادرست از مفاهیم قرآن داعش به وجود آمده است.

آل سعود با ادعای قرآنی، به دنبال شهوت‌رانی، استکبار و تزویر است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اسلام، قرآن و سنت بدون ولایت درست نیست و اثری که باید بگذارد را ندارد.

عبادی با بیان اینکه آل‌سعود ادعای قرآنی دارد ولی به جز شهوت‌رانی، استکبار و تزویر هیچ چیز دیگری را نیاموخته است، گفت: آل‌سعود رفتن مسلمانان برای زیارت حرم پیامبر(ص) را شرک می‌دانند ولی تواضع و خشوع در مقابل آمریکا را بدون مانع می‌خوانند و سر تعظیم در مقابل قدرت‌های مستکبر جهان فرود آورده‌اند.

وی اضافه کرد: داعش که برگرفته از تفکرات وهابیت است و از طرف انگلیس، اسرائیل و آمریکا حمایت می‌شود حتی به برادران اهل سنت نیز رحم نمی‌کند و افراد زیادی را قتل و عام کرده است.

اگر میخواهیم پاسپورت ایرانی عزت داشته باشد، راهش گردن کج کردن در مقابل آمریکا نیست

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چقدر زمان می‌گذرد بیشتر قدر ولایت را می‌دانیم و در دوران غیبت امام عصر(عج) نیز قدر ولایت‌فقیه که همیشه پشتیبان و راهنمای ملت بوده و فرمایشاتشان چراغ راه مسلمانان است را بیشتر می‌دانیم، خاطرنشان کرد: راه کم کردن دشمنی گردن کج کردن در مقابل آمریکا و استکبار نیست و چه بسا این امر سبب برداشت نادرست در مورد ترس از سوی دشمن می‌شود.

عبادی با بیان اینکه حکام آل‌سعود باید بدانند توانایی ملت ایران بیش‌ از حد تصور آنها است، افزود: مسئولان ما باید هرگز از امکانات و پتانسیل‌هایی که داریم غافل نشوند و روش‌های درست دیپلماسی را برگزیده و در مقابل دشمن قاطع عمل نمایند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر میخواهیم پاسپورت ایرانی عزت داشته باشد،راهش گردن کج کردن در مقابل آمریکا نیست، اظهارداشت: دستگاه دیپلماسی کشور در قضیه منا ضعیف عمل کرده است.

منبع:خبرگزاری فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها