بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان بیجار

بازسازی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر همزمان با روز عید سعید غدیر خم با حضور بیش از 150 هنرمند در شهرستان بیجار اجرا شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری جانشین فرمانده سپاه بیجار ،ضمن تسلیت جان باختن جمع کثیری از حاجیان بیت الله الحرام،اظهار داشت: اقدام خبیثانه رژیم منحوس آل سعود عید امسال مسلمانان را به عزا تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولین بار نیست این رژیم منحوس دست به چنین اقدام وحشیانه ای می زند،گفت:جهان اسلام با همفکری و هم اندیشی باید مدیریت حج ابراهیمی را از دست این رژیم بی کفایت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: بازسازی واقعه غدیر خم با حضور بیش از 150 هنرمند شهرستان بیجار در محل پارک شاهد اجرا شد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: این رویداد بزرگ فرهنگی برای سومین سال متوالی است که در دیار بیجار گروس برگزار می شود و خوشبختانه با اذعان علما و هنرمندان تاثیر بسزایی در تبیین این واقعه مهم تاریخی داشته است.

عسکری هدف از برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم را تببین جایگاه واقعه غدیر،فرهنگ سازی واقعه غدیر و آشنایی جوانان با این واقعه اسلامی تاریخی اعلام کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به شعار امسال واقعه بازسازی غدیر،اظهار داشت: مردم ولایی شهرستان بیجار روز جمعه همزمان با عید سعید غدیر خم با شعار احیا گران غدیر و مدافعان حرم راس ساعت هشت و سی دقیقه صبح با تجمع از میدان آیت الله فاضل گروسی به صورت راهپیمایی به سمت محل برگزاری واقعه غدیر حرکت کردند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار