فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اثبات بیش از پیش بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی حکام سعودی به جهانیان در فاجعه منا، گفت: حکام سعودی سر عقل بیایند و هر چه سریعتر پیکر جانباختگان را به کشورهایشان باز گردانند.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۳۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک در هفته نیروی انتظامی در خصوص جنایات روی داده در سرزمین وحی برای زائران بیت‌الله الحرام ضمن تسلیت این حادثه، گفت: کشور ما در ایام عید عزادار است و خانواده‌های زیادی منتظر فرزندان، همسران و دوستان خود بودند که تعداد کثیری به کشور بازنگشتند.

وی تصریح کرد: بی‌لیاقتی، بی‌کفایتی و فقدان مدیریت حکام سعودی‌ در این حادثه بیش از پیش برای جهانیان و کشورهای اسلامی ثابت شد.

سردار اشتری ضمن تسلیت این ضایعه به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده‌های مکرم این عزیزان ملت ایران و جهان اسلام ابراز امیدواری کرد که دولت و حکام سعودی از این لحظه به بعد سر عقل بیایند و همکاری مناسبی با کشورهای اسلامی برای تحویل پیکرهای جانباختگان انجام دهند.

وی سخنان مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه را بسیار مؤثر در راستای فاجعه منا دانست و گفت:‌ همه دست‌اندرکاران امور حج اذعان داشتند که ادبیات رهبری و سخنان ایشان باعث ایجاد گشایش در رتق و فتق امور شده است.

سردار اشتری ابراز امیدواری کرد: امیدواریم زائران عزیز و پیکرهای مطهر این جانباختگان با سرعت به میهن بازگردد.


ارسال نظرات