خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: استکبار ستیزی مهم ترین مقوله انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۹۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، سرهنگ پاسدار محمد هوشیار در جمع پیشکسوتان جبهه و جنگ در حسینیه ثاراله سپاه ناحیه بوئین زهرا شناخت انقلاب اسلامی را موضوعی بسیار مهم دانست و گفت: اصول انقلاب اسلامی براساس اسلام است و اگر ما انقلاب اسلامی را شناختیم اسلام را خواهیم شناخت.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب های دیگر دنیا حتی انقلاب هایی که ماهیت اسلامی دارند فرق دارد چون اکثر انقلاب های دنیا مثل انقلاب الجزایر شکست خورد اما انقلاب اسلامی ایران با پیشرفت های خیره کننده به راه خود ادامه می دهد.

هوشیار با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مرزهای دنیا را درنوردیده است و جهانی شده است افزود: منطق انقلاب اسلامی بسیار قوی است و این منطق را کسی نمی تواند امروز زیر سوال ببرد.

وی استکبار ستیزی را مهم ترین مقوله انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک فرهنگ ناب را تقدیم مظلومان دنیا کرد و آن فرهنگ ناب ایستادگی در برابر دنیای استکبار بود.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دفاع مقدس، انقلاب دوم ما محسوب می شود و ما دستاوردهای زیادی را در انقلاب اسلامی داشتیم ابراز داشت: ما در دفاع مقدس، انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم و علت اصلی این صادر شدن انقلاب هم ایستادگی ملت ایران بود.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: سعه صدر و حوصله ما در برخورد با اسرای عراقی باعث شد که این اسرا مردم عراق را بیدار کنند و بصیرت امروز مردم عراق مرهون همان حوصله و سعه صدر نظام اسلامی است.


2001
/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها