خبرهای داغ:
نایب قهرمان مسابقات تیراندازی آسیادر آخرین شب یادواره مشق عشق با اهدای تندیس یادواره و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۹۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در آخرین شب یادواره مشق عشق که به همت پایگاه شهدای آذر حوزه بسیج شهید ورزنده قم در بوستان شهدای آذر برگزار شد،آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی،رئیس مرکز فقهی ائمه اطهارطی سخنانی با گرامیداشت عید غدیر خم و ایام هفته دفاع مقدس، به بررسی غدیر ریشه ی انقلاب اسلامی پرداخت.

وی ابراز کرد: انقلاب ما پرتویی از واقعه غدیر است و وقتی ریشه یابی می کنیم، ریشه انقلاب اسلامی را در غدیر مشاهده می شود، و امام خمینی(ره) این حقیقت را خوب شناخت.

در ادامه سیده رویا صبح خیز، نایب قهرمان مسابقات تیراندازی آسیا، بانوی تیر انداز با حجاب قمی، مدال نقره خود را به دایی شهیدش و خانواده شهدای دفاع مقدس به ویژه 175 شهید غواص تقدیم کرد.

مداحی سید مهدی میر داماد و سید احمد شمس، پخش کلیپ از فعالیت های پایگاه شهدای آذر، اجرای راپل و نورافشانی توسط گروه راپل و اعتماد به نفس اقتدار بسیجیان حوزه شهید ورزنده از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در آخرین شب یادواره مشق عشق، احمدامیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عابدی مدیر کل ورزش جوانان استان قم، حجت الاسلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)، خانواده های معظم شهداء، بسیجیان و آحاد مردم حضور داشتند.

شایان ذکر است یادواره مشق عشق به مدت 10 شب در بوستان شهدای آذر و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای آذر حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) و با همکاری ادارات و نهادهای استان قم برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها